Ferrari je končno predstavil tudi svojo vizijo luksuznega, zmogljivega SUV-ja. Po Lamborghiniju, Aston Martinu in Porscheju, se tudi Ferrari ni več mogel upirati bajnemu zaslužku, ki ga tovrstni avtomobili prinašajo svojim znamkam in tako je nastal Ferrari Purosangue. Trajalo je kar 75 let, da je Ferrari ustvaril svojo prvo štirivratno kreacijo, v nasprotju z ostalimi tekmeci pa niso šli ustvariti ogromnega SUV-ja ampak so se poslužili bolj oblike križanca, ki je visok le slabih 160 centimetrov, od tal pa je oddaljen 183mm.
Tako morda ne zagotavlja toliko prostora za glave zadnjih potnikov kot tekmeci, je pa zato avtomobil bližje k tlom, nižje pa je tudi težišče, kar bo pomenilo boljše vozne lastnosti. K agilnosti bo prispevalo tudi samodejno uravnavanje nagiba v zavojih, ki ni urejeno preko aktivnih prečnih stabilizatorjev, temveč z aktivnimi ventili v samem vzmetenju. Sam dizajn avtomobila močno sloni na obliki modela Roma, največja posebnost pa so zagotovo zadnja vrata, ki se odpirajo nazaj, v stilu Rolls Royce-a.
Na srečo Purosangue izstopa ravno tam, kjer je Ferrari vedno moral izstopati, to je motorizacija pod motornim pokrovom. Križanca namreč ne poganja kakšen turbinsko podprt šest ali osem valjnik, temveč se za pogon zanaša na 6,5 litrski atmosferski dvanajstvaljnik, ki razvija kar 725 konjskih moči in 716 Nm maksimalnega navora. Moč je na vsa štiri kolesa speljana preko osem stopenjskega dvosklopčnega menjalnika, ki je nameščen v zadku avtomobila in tako omogoča skoraj idealno razporeditev teže 49:51.
Ker je 725 konjskih moči dejansko največ med tekmeci, to pomeni tudi impresivne pospeške. Do stotice naj bi potreboval vsega 3,3 sekunde, končna hitrost pa se ustavi šele pri 310 kilometrih na uro, kar je več kot dovolj hitro za katerikoli avtomobil, kaj šele SUV.
Še ena posebnost novega družinskega ferrarija je njegova notranjost, ki je povsem drugačna od vsega, kar smo bili do sedaj vajeni. Če je zunaj zelo podoben modelu Roma, pa je znotraj bolj podoben novemu 296 GTB, le da je zrcalno preslikan še na sovoznikovo stran. Za razliko od vseh ostalih tekmecev, Purosangue nima centralnega zaslona na dotik, temveč imata voznik in sovoznik vsak svoj, velik zaslon z vsemi mogočimi informacijami. Morda določen minus za vse, ki bi ga uporabili za družinske dolžnosti je le ta, da ima zadaj samo dva samostojna sedeža.
No ja pa cena. Ferrari cene zaenkrat še ni razkril, zagotovo pa bo Purosangue najdražji SUV na trgu, s ceno nekje med 300 in 400 tisočaki. Kako vam je všeč ferrarijev prvi družinski avtomobil?