Nedavno obujena Francoska znamka športnih vozil, ki spada pod okrilje koncerna Renault ne skriva svojih načrtov za povsem električno prihodnost. V načrtu imajo predstavitev treh novih električnih modelov in znamko Alpina preobraziti v popolnoma električno, kar je še bolj žalostno zaradi dejstva, da se bo po novem tudi oddelek Renault Sport preselil pod okrilje Alpine.
Vseeno pa niso pozabili na svoj trenutni model A110, ki je znamko obudil iz nekaj desetletnega spanca in jo v trenutku izstrelil na sam vrh priljubljenosti pri avtomobilističnih novinarjih. Izjemno priljubljenemu športnemu kupeju so po štirih letih namenili posodobitev oziroma tako imenovani facelift, ki je prinesel tri različne izvedenke z različnimi in precej bolje definiranimi karakterji.
Vse tri različice poganja 1.8 litrski turbobencinski štirivaljnik, ki preko sedem stopenjskega dvosklopčnega menjalnika moč pošilja le na zadnji kolesni par. Vseeno pa je med njimi nekaj razlik. Na dnu lestvice najdemo običajno različico, ki se po novem imenuje enostavno A110. Le ta kot do sedaj ponuja 252 konjskih moči in 320 Nm maksimalnega navora, pospešek do stotice pa znaša 4,5 sekunde.
Naslednji model v ponudbi se imenuje A110 GT in tako kot najbolj športen model A110 S, ponuja 300 konjskih moči in 340 Nm maksimalnega navora, a za razliko od slednjega ni opremljen s tršim in nižjim športnim vzmetenjem. GT model namreč združuje večjo moč modela S, z vzmetenjem, voznimi karakteristikami in udobnejšo vožnjo običajnega modela. Poleg tega je, ko že samo ime pove, tudi oprema bolj luksuzno naravnana, saj glavni cilj te različice ni biti najhitrejši na dirkališčih.
Tega pa ne moremo trditi za najdražjo in najhitrejšo različico A110 S. Kot smo že prej omenili le ta ponuja 300 konjskih moči in nižje športno vzmetenje z 50 odstotkov tršimi vzmetmi, ter dvakrat tršimi stabilizatorji. Končna hitrost je za 10 kilometrov na uro višja od ostalih dveh različic, kupci pa lahko avtomobil opcijsko opremijo tudi s paketom funkcionalnih aerodinamičnih dodatkov iz karbonskih vlaken.
Le ta je sestavljen iz zadnjega spojlerja, podaljška prednjega odbijača in dodatki na spodnjem delu trupa, ki omogočajo boljše delovanje zadnjega difuzorja. Skupno ti dodatki prispevajo kar 141kg pritisne sile k tlom pri končni hitrosti, ki pa se z obkljukano opcijo karbonskega paketa, dvigne še za nadaljnjih 15 kilometrov na uro in tako znaša 275 kilometrov na uro.
Da pa bo voznik lahko dodobra izkoristil nov potencial avtomobila je Alpine A110 S možno opremiti tudi s pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2, ki bodo poskrbele za še več oprijema v zavojih.
Poleg zmogljivostnih dodatkov so pri vseh modelih poskrbeli tudi za modernizacijo notranjosti, kjer lahko po novem najdemo nov 7 palčni zaslon na dotik, ki omogoča uporabo Apple CarPlay in Android Auto. Boljši je tudi sam vmesnik in grafika na zaslonu, ki končno spada v 21 stoletje.
Naročila so že odprta, prvi avtomobili pa bodo kupcem dostavljeni že spomladi.