Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

Aston Martin je znan po oblikovanju elegantnih kabrioletov in novo predstavljeni DB12 Volante to samo še potrdi. Kabrioletna različica DB12 je prišla na trg tri mesece po svojemu kupejevskemu bratu, v primerjavi s predhodnikom, pa je izgubila možnost V12 motorja.

Aston Martin DB12 Volante je namenjen navdušencem nad vožnjo brez strehe in ohranja prepoznavno lastnost svojih predhodnikov – električno pomično platneno streho. Kabriolet ob odprti strehi ponuja še bolj privlačne proporce od kupeja, to pa omogoča vpogled v čudovite materiale kabine in poudarja privlačen zadnji del avtomobila. Platnena streha se odpre v 14 sekundah in zapre v 16 sekundah, upravljamo pa jo lahko pri hitrostih do 50 km/h. Zloži se v zgolj 260 mm višine, kar ne vpliva preveč na prostornino prtljažnika. V nasprotju s splošnim prepričanjem, da so kabrioleti manj tihi od kupejev, Aston Martin trdi, da je streha “akustično izboljšana” in vključuje 8 plasti izolacije.

 

Standardna barva strehe je črna, čeprav je na voljo tudi v rdeči, modri in črno-srebrni barvi, kar omogoča neskončne kombinacije z zunanjimi barvami in možnostmi kombinacije tudi z oblazinjenjem notranjosti. Naslonjala sedežev v kabrioletni različici imajo opcijo obloge iz lesnega furnirja in panelov iz ogljikovih vlaken, ki se ujemajo z vložki na vratih. Govorimo o izdatnih možnostih prilagajanja, lastniki pa lahko stopijo še korak dlje in se poslužijo dodatnih personaliziranih možnosti oddelka Q by Aston Martin.

V notranjosti je poudarek na novi generaciji info-zabavnega sistema podjetja Aston Martin, ki je bil razvit interno in prinaša vse najnovejše funkcije povezljivosti. Sistem je integriran v novi 10,25-palčni zaslon na dotik in je povezan z avdio sistemom Bowers & Wilkins, ki je na voljo z 11 zvočniki (390 W) standardno ali opcijsko s 15 zvočniki (1.170 W).

 

Podobno kot njegov kupejski brat DB12, je tudi Volante izključno opremljen z dvojno prisilno polnjenim 4,0-litrskim V8 motorjem, razvitim s strani podjetja AMG. Le ta razvije razvije 680 konjskih moči ter 800 Nm navora. Moč se prenaša na zadnjo os preko 8-stopenjskega avtomatskega menjalnika ZF, podprt s elektronskim zadnjim diferencialom. Kabriolet doseže pospešek od 0 do 100 km/h v 3,7 sekunde, kar je le 0,1 sekunde počasneje od kupeja, najvišja končna hitrost pa je enaka pri 325 km/h. V prihodnosti pričakujemo možnost priključno-hibridne različice, ki bo verjetno prinesla še večjo moč in zmogljivost v primerjavi s standardnim V8 motorjem.

 

Lepljeni aluminijasti okvir DB12 Volante je zgolj nadgradnja tistega, ki se uporablja pri DB11. Strukturne ojačitve tako vodijo v 5-odstotno povečanje torzijske togosti v primerjavi s 7-odstotnim povečanjem kupeja. Novi prilagodljivi blažilniki so posebej nastavljeni za kabrioletno različico, enako velja za vzmetenje zadaj. V tem kontekstu je Roberto Fedeli, glavni tehnični direktor Aston Martina, dejal, da DB12 Volante ponuja “vodilne zmogljivosti in obvladovanje” ter da ni več “mehkejša izbira” v paleti modelov.

Za standardnimi 21-palčnimi kovanimi platišči, opremljenimi z izbranimi pnevmatikami Michelin Pilot S 5, so nameščeni veliki jekleni diski, ki merijo 400 mm spredaj, ter 360 mm zadaj. Po želji lahko te zavore zamenjate s karbonskimi keramičnimi zavorami, ki zmanjšajo pregrevanje zavor pri vožnji na dirkališču, poleg tega pa tudi zmanjšajo nevzmeteno maso za 27 kg.

Aston Martin DB12 Volante bo javno predstavljen ta petek na dogodku The Quail, kot del tedna Monterey Car Week v Kaliforniji. Proizvodnja kabrioleta se bo začela v tretjem četrtletju leta 2023, prve dostave pa se pričakujejo v četrtem četrtletju.

 

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?