Malo je takih, ki ob oznaki RS6 ne bi v trenutku vedeli o čem govorimo. S tem avtomobilom je Audi ustvaril nekakšno vizijo ultimativnega družinskega potovalnika, ki si ga želi vsaka ‘glava družine’ in si s tem pridelal tudi ogromno, skoraj fanatičnih, sledilcev. Kdo bi si mislil, da je nekomu lahko sanjski avtomobil v obliki karavana, pa vendar je le teh presenetljivo veliko, tudi med pravimi bencinskimi navdušenci. To priča o tem, da je Audi ustvaril nekaj res posebnega, še dodatno pa veliko pove dejstvo, da avtomobil Audi RS6 uživa veliko spoštovanje tudi med nami, ki se praviloma ne štejemo za velike privržence znamke s štirimi krogci.
Kako tudi ne, ko so bili pri audiju v drugi generaciji modela RS6 tako pogumni, da so v družinskega karavana namestili kar 5.0 litrski lamborghinijev desetvaljnik, ki je proizvajal več moči kot večina takratnih eksotičnih superšportnikov. Kar naenkrat to ni bil več samo še en hiter družinski karavan za premožne, ampak je postal nekaj res posebnega. Eksotičnega desetvaljnika je kasneje nadomestil manjši, z dvema turbinama podprt, osemvaljnik, ki se je ohranil tudi v tej generaciji. Ta poskrbi, da novi Audi RS6 brez težav tudi v novi generaciji upravičil svoj sloves in ga še nekoliko nadgradil.
4.0 litrski osemvaljnik s pomočjo dveh turbin po novem zagotavlja pošastnih 600 konjskih moči in 800 Nm navora. To je s pomočjo slavnega Quattro štirikolesnega pogona in osem stopenjske avtomatike dovolj, da skoraj 2,3 tone težko družinsko križarko izstreli do stotice v vsega 3,6 sekunde. Pa vendar to ni najbolj impresivna lastnost Audija RS6, niti to ni elektronsko omejena končna hitrost, ki je pri tem avtomobilu z Dynamic paketom elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro. Najbolj impresivna je ekstremna dvoličnost tega avtomobila. Zračno vzmetenje in zelo dobra zvočna zatesnitev kabine namreč lahko poskrbita, da je v načinu comfort to izjemno tih, udoben in prostoren družinski potovalnik, česar glede na njegovo drugo, bolj divjo plat in kar 22 palčna platišča, res ne bi pričakoval. Vse asfaltne nepravilnosti zgladi brez težav, sama vožnja pa ni nič bolj naporna od vožnje v navadnemu dizelskemu A6.
Audi RS6 je avtomobil, kjer dvoličnost pomeni nekaj dobrega. Lahko je divji ali popolnoma ukročen.
Potem pa v meniju Audi Drive Select odkrijete način dynamic, ki avtomobil popolnoma transformira. Iz izpuha se zasliši mogočno grmenje velikega osemvaljnika, zračno vzmetenje avtomobil pomakne bližje k tlom in se utrdi, krmilni mehanizem pa skupaj s stopalko za plin postane dosti bolj odziven. Če k temu dodamo še štirikolesno krmiljenje in 275mm široke pnevmatike dobimo avtomobil, ki ga je na zaviti cesti navkljub njegovi zajetni masi in gabaritom, izjemno težko slediti. Grem še korak naprej. Trdim, da je malo avtomobilov s katerim bi povprečen voznik lahko sledil dobremu vozniku v Audiju RS6, tako impresiven je. Spomnim se, da sem imel podobne občutke tudi že pri prejšnji generaciji RS6. Nekako se vozniku zazdi, da kaj takega s tolikšnim in tako težkim avtomobilom ne bi smelo biti mogoče, pa vendar na koncu vidiš, da je avtomobil dejansko sposoben še več.
Tudi sam zunanji videz v novi generaciji sovpada z divjim značajem modela RS6. Morda je s svojim agresivnim dizajnom nekoliko izgubil pri tistih, ki jim je bilo najbolj všeč ravno to, da v prejšnjih generacijah RS6 niso bili tako opazni in vpadljivi, a je po drugi strani težko trditi, da avto ne izgleda brutalno. Že od daleč je opazno, da je konjenica pod pokrovom motorja res zajetna in da je ta avtomobil daleč od navadnega Audija A6.
Nekoliko manj navdušujoča je notranjost. Tistim, ki obožujete zaslone na dotik, svetleče črne površine in vse prstne odtise, ki pridejo s tem, boste nad notranjostjo novega RS6 enostavno navdušeni. Tisti, ki pa še vedno prisegate na ergonomijo in enostavnost uporabe klasičnih tipk, pa boste ostali nekoliko ravnodušni oziroma se vam bo kolcalo po vrhunskemu iDrive sistemu iz konkurenčnega BMW M5. Tudi sam info zabavni sistem ni tako intuitiven, kot prej omenjeni iDrive, vendar to lahko rečemo tudi za praktično vse ostale sisteme na trgu. Razen tega je notranjost kvalitetno narejena, materiali so vrhunski, prostora pa je na pretek. Navkljub panoramski strehi je zadaj dovolj prostora tudi za glave višjih potnikov, prtljažnik pa je s svojimi 565 litri dovolj prostoren tudi za povprečen dopust štiričlanske družine.
Čeprav omenjamo BMW M5, ki na nek način tekmuje z modelom Audi RS6, je poleg Porsche Panamera Sport Turismo njegov edini pravi tekmec, karavanski Mercedes AMG E63 S, saj BMW na žalost ne ponuja opcije karavanske različice modela M5. Oba imata 4.0 litrski osemvaljnik, 600+ konjskih moči, štirikolesni pogon in nemški ‘inženiring’, pa vendar menim, da ima Audi že samo zaradi svojega slovesa vsaj 5x toliko privržencev kot Mercedes in je kot tak med kupci dosti bolj zaželjen. Po novem tudi izgleda bolj agresivno, ostalo pa je bolj ali manj stvar osebnega okusa.
Še cena. Za dobro opremljeni primerek, se cena kaj hitro približa 200 tisočakom ali jo celo preseže, pri nas pa ga lahko kratkoročno najamete že za 340€ na dan, oziroma 855€ na vikend. Z našo storitvijo kratkoročni luksuzni najem želimo avtomobile, ki so večini nedostopne, približati širšemu spektru entuziastov, hkrati pa je kratkoročni najem tudi odlična rešitev za ljudi, ki bi še vedno radi uživali v tovrstnih avtomobilih, brez dodatnih stroškov in skrbi lastništva.