Ameriško podjetje Hennessey Performance je ravnokar predstavilo najnovejšo različico njihovega hiperšportnika, ki je končno hitrost, zamenjal za čas na dirkališču. Različica Revolution je namreč optimizirana za vožnjo po dirkaški pisti, tako kot standardno različico modela Venom F5, ki se sicer poteguje za naslov najhitrejšega avtomobila na svetu, s teoretično končno hitrostjo preko 500 kilometrov na uro, pa jo še vedno poganja enak pošastni 6,6 litrski V8 pogonski agregat, ki mu pravijo kar Fury (bes).
Preko 1800 konjskih moči tako še vedno žene le zadnji kolesni par in to brez asistence raznih elektromotorjev, v različici Venom F5 Revolution pa se je enačbi pridružila še večja pritisna sila k tlom in nekoliko manjša masa avtomobila. To naj bi po besedah ustanovitelja znamke, Johna Hennesseya v prispodobah omogočalo agilnost lovskega letala, v kombinaciji z mogočnim pogonom rakete Saturn V.
Uradnih zmogljivostnih podatkov zaenkrat še niso razkrili, vemo pa to, da je to najlažji Venom F5 do sedaj in to, da tehta manj kot 1360kg. Največje spremembe so seveda zadele aerodinamiko vozila. Takoj opazimo ogromen, nastavljiv zadnji spojler iz karbonskih vlaken, ki sam po sebi pri 300 kilometrih na uro proizvede 360 kilogramov pritisne sile k tlom, pri 400 kilometrih na uro pa ta sila znaša že 635 kilogramov. Da bi ohranili idealno ravnotežje, so spojler uravnotežili z velikim sprednjim podaljškom odbijača in podaljšanim zadnjim difuzorjem, ki skrbi za podtlak pod avtomobilom, ki avtomobil še dodatno prisesa na podlago.
Za prave entuziaste ima Revolution tudi ročno nastavljivo vzmetenje, optika pa je nastavljena precej bolj agresivno, kot pri običajni različici Venom V5. Glavni projektni inženir pri razvoju avtomobila, John Heinricy, ima za seboj že kar nekaj ekstremnih dirk, rekordov in projektov, med drugimi tudi razvoj Corvette ZO6 in Cadillaca CTS-V, a po njegovih besedah se z razvojem avtomobila, kot je Venom V5 Revolution, ne more primerjati čisto nič.
Uradno razkritje bo potekalo 15. januarja na dogodku Miami Motorcar Cavalcade Concours d’Elegance, le malo zatem, ko je podjetju uspelo dobaviti že deseti primerek običajne različice modela Venom F5. Čeprav gre za povsem nov model, ki stane več kot 2,5 milijona evrov, naj bi bila večina že prodanih. Tako kot običajnih coupejev, jih bodo namreč naredili le 24.