Mercedes-Benz že skoraj 50 let izdeluje karavane, ki predstavljajo sožitje prestiža in praktičnosti. Poleg tega najnovejša karavanska različica W214 razreda E, ki bo na na evropskem trgu na voljo že jeseni, prinaša tudi atletski videz z zanimivo padajočo streho, kar daje vozilu izredno dinamičen videz. Lahko bi rekli celo, da je ta model malce podoben starejši različici CLS Shooting Brake z oznako X218, saj ima povečane zadnje blatnike in izrazit pregib nad vsakim zadnjim blatnikom.

Več prostora za potnike, manj prostora za prtljago
Ob vseh teh pogovorih o športnejšemu in stilskemu oblikovanju najnovejšega karavanskega razreda E bi lahko domnevali, da je vse to na račun praktičnosti. Vendar Mercedes trdi, da temu ni tako. Novi model ima namreč nekoliko več notranjega prostora v vsaki dimenziji, razen sprednjega prostora za ramena (ki je enak). Opazna je tudi izboljšava zadnjega prostora za noge, predvsem zaradi podaljšanja medosne razdalje za 22 mm.
Edina prostorska ‘žrtev’ oblikovanja je prtljažni prostor, ki je zaradi padajočega zadka nekoliko manjši od predhodnika. A vseeno govorimo o malenkostih. Čeprav podatki o prostornini prtljažnika s podrtimi sedeži kažejo celo malenkostno izboljšanje iz 1.820 na 1.830 litrov (verjetno na račun prostornejše zadnje klopi), pa se s sedeži v pokončnem položaju prostornina dejansko zmanjša iz prejšnjih 640, na sedanjih 615 litrov. Dobra novica za kupce priključnih hibridov je tudi ta, da tla v prtljažniku nimajo več velike stopnice zaradi namestitve baterije, vseeno pa je skupna prostornina še vedno znatno manjša kot pri običajnih modelih z notranjim zgorevanjem in sicer le ta znaša le 460 litrov.


















Edina različica priključnega hibrida v evropski ponudbi za jesensko predstavitev je E300e, ki združuje 204 ‘konjski’ 2,0-litrski štirivaljni bencinski motor s 95 kW (129KM) elektromotorjem, nameščenim znotraj devetstopenjskega avtomatskega menjalnika. Skupna moč sistema tako znaša 312 konjskih moči in omogoča, da priključni hibrid iz mirovanja do 100 km/h pospeši v le 6,5 sekunde, velika 25,4 kWh baterija pa naj bi omogočala več kot 100 km vožnje, kar je več kot dvakrat toliko od priključnega hibrida, ki ga nadomešča.
Mercedes pravi, da bodo kasneje v Evropi na voljo tudi drugi štirivaljni priključni hibridi z dizelskimi in bencinskimi motorji, prav tako tudi šestvaljni dizel. Trenutno sta med klasičnimi pogoni na voljo samo dve možnosti motorja. In sicer 2.0 litrski bencinski agregat v različici E200, ki razvije 204 konjske moči, ter 2.0 litrski dizelski štirivaljnik z oznako E220d, ki razvije 197konjskih moči. Oba sta povzeta neposredno iz limuzinske različice in vključujeta tudi majhen 17 kW (23 KM) elektromotor.

Kot pri njihovih limuzinskih bratih je možno tudi pri karavanu izbrati zračno vzmetenje Airmatic na vseh štirih kolesih, vendar pa karavan prekaša limuzino s standardnim zračnim vzmetenjem na zadnji osi vsakega modela.
V ostalem gre za enak paket razreda E, ki smo ga spoznali aprila, ko je Mercedes predstavil različico limuzine za leto 2024. To pomeni, da je poln tehnoloških funkcij, začenjši s standardnim zaslonom MBUX Superscreen na armaturni plošči, ki je kot opcija lahko razširjen tudi na potniško stran avtomobila. Potniški zaslon lahko prenaša televizijske programe in video vsebine, tudi med vožnjo, vendar pa se vsakič, ko voznik poskuša pogledati čez zaslon, kamera zazna gibanje in zatemni zaslon ter prepreči zabavo. Poleg tega ima avto standardno tudi selfie kamero in je združljiv z aplikacijama Zoom ter Webex, kar omogoča videokonference, ko je avto parkiran.
