Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

Porsche je obljubil presenečenje za letošnji Rennsport Reunion in predstavil 911 GT3 R Rennsport. Model omejene serije temelji na dirkalnem avtomobilu 911 GT3 R in bo na voljo v zgolj 77 primerkih, s ceno ki se začne pri 987.600€.

Nemški proizvajalec avtomobilov novi model imenuje za naslednika Porscheja 935. Podobno kot ta avtomobil se razlikuje od osnovnega avtomobila zaradi temeljito preoblikovane karbonske karoserije. Pravzaprav so bila iz dirkalnega GT3 R ohranjena samo pokrov motorja in streha. Vsi drugi deli karoserije so edinstveni.

 

Vizualne spremembe so takoj opazne na sprednjem delu, kjer ima 911 GT3 R Rennsport prenovljeno masko s spremenjenim odbijačem. Ta ima povečane zračne odprtine in širši videz. Oblikovalci in inženirji pri Porscheju so ga opremili tudi z novimi prednjimi blatniki in opustili običajna ogledala, ki so jih zamenjali z digitalnimi.

Zadek 911 GT3 R Rennsport je verjetno še bolj dramatičen kot sprednji. Začnimo s tem, da ima ogromen zadnji spojler, ki spominja na tistega z modela Brumos Porsche 935/77, vseeno pa Porsche ni navedel koliko pritisne sile k tlom dejansko zagotavlja. Na zadku opazimo tudi LED svetlobni trak v celotni širini zadka, ki je osvetljen s Porschejevim napisom.

 

Kar se tiče moči, vgrajeni 4,2-litrski atmosferski šestvaljnik temelji na dirkalnem avtomobilu, vendar je prost vseh omejitev motošporta, zato doseže kar 9.400 vrtljajev na minuto in proizvede 620 konjskih moči, oziroma 146 konjskih moči na liter prostornine. Dodelani motor je povezan s šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom, ki poganja zadnji kolesi, upravljan pa je s prestavnimi ročicami na volanskem obroču. Porsche je prilagodil tudi prestavna razmerja in tako povečal najvišjo hitrost avtomobila za kar 20 kilometrov na uro.

Pod karoserijo je 911 GT3 R Rennsport praktično enak dirkalnemu avtomobilu. To pomeni, da še vedno uporablja petstopenjske nastavljive dirkalne blažilnike KW in dvojne prečne vzmeti. Za avto so razvili posebne pnevmatike Michelin Pilot Sport M S9, standardno pa so tudi velike zavore znamke AP Racing. Avto ima tudi 117-litrski rezervoar za gorivo, težo pa so ohranili pri samo 1.240 kg.

Kar zadeva videz, je na voljo sedem različnih barv, med njimi Star Ruby in Signal Orange, ter številne možnosti prilagoditve. Porsche ga bo ponudil tudi v sivi metalik barvi Agate Grey s karbonsko karoserijo. Notranjost je večinoma podobna dirkalnemu avtomobilu, vendar vključuje zaslone za kamere zadaj, ambientalno osvetlitev in varnostno kletko.

 

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?