Dolgo pričakovan poklon legendarnemu Batmobilu je končno tu. BMW je predstavil modernega naslednika cestnega dirkalnika iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ki nosi enako ime – BMW 3.0 CSL. Avtomobil ravno tako predstavlja praznovanje 50 letnice BMW M oddelka, zato bo proizvodnja omejena le na 50 primerkov, kar pomeni, da bo to hkrati tudi eden najbolj ekskluzivnih bavarcev v zgodovini.
3.0 CSL je lažji od modela BMW M4 na katerem bazira, poganja pa ga najmočnejša iteracija 3.0 litrskega vrstnega šestvaljnika v asortimanu BMW M oddelka. Voznik ima tako na voljo kar 560 konjskih moči, ki jih na zadnji kolesni par prenaša šest stopenjski ročni menjalnik, zato je avtomobil namenjen pravim puristom. Ravno zaradi ročnega menjalnika so morali motorju omejiti navor, zato je po moči morda najmočnejši 3.0 litrski šestvaljnik, a ima kar 100 Nm manj navora od modela M4 CSL.
Tistim, ki se še vedno niso navadili prednje maske običajnega BMW M3 ali M4, bo maska 3.0 CSL verjetno bolj všeč, saj je manjša in bolj skladna, novi pa so tudi rumeni prednji žarometi, ki spominjajo na tiste z različice M4 CSL. Morda še bolj kot prednja maska pade v oči dvojec zadnjih spojlerjev, ki sta največji in najbolj opazen poklon E9 3.0 CSL, hkrati pa sta tudi najbolj zaslužna za nadimek Batmobil. Posebna grafika na avtomobilu niso nalepke, ampak je vse skrbno ročno pobarvano na osnovni barvi Alpine White. Kot kontrast temu je BMW M namestil še posebna 3D zlata platišča v velikosti 20 palcev spredaj in 21 palcev zadaj, obuta v po meri izdelane michelinove pnevmatike.
Ker črka L v kratici CSL pomeni Lightweight (lahek), je avtomobil tudi izgubil nekaj kilogramov, a nič pretiranega. Končna teža znaša 1.624 kilogramov, kar je sicer 111 kilogramov manj od modela M4 Competition in le en kilogram manj od modela M4 CSL z avtomatskim menjalnikom. Za to je zaslužna ekstenzivna raba karbonskih vlaken, odstranitev zadnjih sedežev in izjemno lahki karbonski školjkasti sedeži, a tukaj menimo, da bi lahko šel BMW še korak dlje. Navsezadnje je avtomobil res nekaj posebnega.
Celotna proizvodnja bo znašala le tri mesece, cena pa zaenkrat še ni znana. Ugibamo lahko le, da bo to verjetno najdražji novi BMW vseh časov in hkrati tudi, da BMW ne bo imel nobenih težav prodati 50 izdelanih primerkov.