To ni zgolj še ena predelava, že tako hitrega Lamborgini Urus-a, temveč je to tista ultimativna predelava, ki jo bo težko preseči. Za ta projekt ni zaslužen le en priznani nemški tuner, temveč sta se tokrat povezala MTM in Mansory, ter skupaj ustvarila nepredstavljivo hiter SUV, ki tudi izgleda tako strupeno.
Mansory je v svetu predelav znan po odbitih vizualnih predelavah, ki v večini delijo mnenja, njihovi lastniki pa ponavadi ravno zato zelo izstopajo. Za Lamborghini Urus-a so pri Mansory-u že prejšnji mesec razkrili svojo predelavo, kjer so videz zaključili v njihovem tipičnem odbitem slogu, nedotaknjen pa ni ostal niti pogonski sklop. Ta je po novem zagotavljal kar 820 konjskih moči in 1.050 Nm maksimalnega navora, a vedno se najdejo tisti, ki jim to ni dovolj in bi radi še več.
Ravno zato so se odločili za sodelovanje s specialisti za zmogljivostno predelavo audijevih pogonskih sklopov – MTM, da bi skupaj ustvarili ultimativno različico modela Lamborghini Urus.
Za zunanjost je, kot že rečeno poskrbel Mansory. To poleg agresivnega ‘body kit-a’ pomeni ogromne prednje odprtine za zajem zraka, zadnji strešni spojler in agresiven zadnji difuzor s centralno nameščenim izpušnim sistemom v obliki trikotnika. Vsi dodatki so seveda iz karbonskih vlaken, za zunanjo barvo pa so izbrali črno in jo popestrili z nekaj zlatimi dodatki.
Precej večja sprememba se je zgodila pod pločevino. MTM je namreč poskrbel, da se je moč iz standardnih 650 konjskih moči, povzpela na 1.001 konjsko moč, kar ponosno izkazuje tudi značka na zadku avtomobila. To so dosegli s parom večjih turbinskih polnilnikov, novim sistemom za zajem zraka s posebnim zračnim filtrom, posebnim izpušnim sistemom, ter seveda predelavo motorne elektronike.
Dodatno so morali ojačati tudi osem stopenjski avtomatski menjalnik ZF, da bo le ta sploh preživel ves ta navor, ki je mimogrede narasel na neverjetnih 1.250 Nm. Še to je elektronsko omejena številka ravno zaradi tega, da ne bi poškodovali menjalnika.
Zmogljivostnih številk zaenkrat niso razkrili, zagotovo pa so le te na ravni hiperšportnikov. Že standardni Urus s skoraj pol manj moči do stotice pospeši v vsega 3,6 sekunde in zmore 305 kilometrov na uro končne hitrosti. Tako kot zmogljivosti, je neznana tudi cena, ki zagotovo ni majhna, a v tem primeru zagotovo velja rek: če moraš vprašati koliko stane, si tega verjetno ne moreš privoščiti oziroma to enostavno ni zate.