Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

Končno smo dočakali naš cestni dirkalnik po imenu Porsche 718 GT4 RS. Avtomobil smo komaj čakali že od trenutka, ko je bil predstavljen. Ker smo vedeli, da je Porsche tokrat spet ustvaril nekaj res posebnega smo ga seveda nemudoma naročili in po dolgih mesecih čakanja, je končno tu. Do sedaj nas je s svojim atmosferskim 4.0 litrskim šestvaljnikom tolažil naš Porsche 718 Spyder, ki praktično velja za GT4 brez strehe, a RS je še stopničko ali dve višje. Zakaj?

Velike zasluge ima zagotovo odličen 4.0 litrski atmosferski šestvaljnik, ki pa navkljub prostorninski podobnosti ni čisto enak tistemu v modelih Spyder in GT4. Gre za nekoliko ‘priprto’ različico motorja, ki ga že poznamo iz modela GT3. Le ta v Caymanu razvije okroglih 500 konjskih moči in 450 Nm maksimalnega navora, kar predstavlja precejšen prirastek v primerjavi z navadnim GT4. Motor se vrti vse do 9.000 obratov na minuto ob tem pa po besedah porschejevih inženirjev ustvarja najboljši zvok izmed vseh GT produktov, še posebej v kabini.

Za razliko od navadnega GT4 je GT4 RS na voljo izključno s sedemstopenjskim dvosklopčnim PDK menjalnikom, ki ima poleg tega še krajša prestavna razmerja in 22 kilogramov manjšo maso kar pomeni, da je razlika v hitrosti precejšnja. Pospešek do stotice je tako kar 0,5 sekunde hitrejši od modela GT4. Le ta sedaj znaša zgolj 3,2 sekunde, končna hitrost pa je narasla na impresivnih 315 kilometrov na uro.

Seveda so se inženirji posvetili tudi vzmetenju, kjer so izboljšali praktično vse. Avtomobil je 30mm bližje k tlom od klasičnega Caymana, vse puše pa so zamenjali jekleni kroglični zglobi za še bolj togo povezavo.
Če je običajno največ sprememb očem skritih, se 718 GT4 RS že na daleč razlikuje od navadnega GT4. Največja razlika je seveda ogromen zadnji spojler po vzoru modela GT3, potem so tukaj odprtine za usmerjanje zraka na prednjem pokrovu in prednjih blatnikih, ter odprtine za zajem zraka iz karbonskih vlaken na mestu, kjer so pri GT4 stranske šipe. Celoten avtomobil zaradi izrazitejših aerodinamičnih elementov deluje bolj agresivno in bolj fokusirano na vožnjo po stezi.

Vsi ti dodatki prispevajo okoli 25 odstotkov več pritisne sile k tlom od običajnega GT4, obenem pa ne ustvarjajo nič dodatnega zračnega upora. Posledično je avtomobil hitrejši v zavojih in na ravninah. Tisti najbolj zahtevni si lahko omislite tudi Weissach paket, ki vključuje še več delov iz karbonskih vlaken, zaključke izpušnih cevi iz titana, varnostno kletko iz titana in Race-Tex oblazinjenje za armaturno ploščo. Seveda ima naš GT4 RS to opcijo obkljukano saj je poleg izgleda in prestiža zaradi teh dodatkov še nekaj kilogramov lažji.

Kaj pravite na kombinacijo Arktično sive zunanjosti z Weissach paketom in z indigo modrimi platišči?

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?