Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

Alpina, ki od nedavnega posluje direktno pod okriljem podjetja BMW s katerim sodeluje že praktično od samega začetka znamke, je predstavila novo omejeno serijo modela Alpina B5, imenovano B5 GT. Gre za model, ki bazira na BMW serije 5, je hitrejši od modela M5 in bo izdelan v vsega 250 primerkih.

Medtem, ko se že pripravljamo na letošnjo predstavitev povsem nove generacije BMW serije 5, je Alpina predstavila še zadnjo in verjetno najbolj ekskluzivno izvedenko aktualne serije 5. Na voljo bo tako v limuzinski, kot tudi karavanski obliki, obe pa bo poganjal 4,4 litrski osemvaljnik, ki bo s pomočjo dveh turbin ponudil kar 634 konjskih moči in 850 Nm maksimalnega navora. To pomeni, da je model B5 GT močnejši tako od modela BMW M5, kot tudi BMW M5 Competition, le za eno konjsko moč pa je šibkejši od brutalnega BMW M5 CS, ki je le za las obdržal naslov najmočnejše različice serije 5.

Pogon je preko poznanega osem stopenjskega avtomatskega menjalnika ZF speljan na vsa štiri kolesa. Limuzinska različica se posledično do stotice izstreli v vsega 3,4 sekunde, karavan pa potrebuje dve desetinki dlje. Morda še bolj kot pospešek, je tukaj impresivna končna hitrost, ki pa je daleč najvišja med vsemi modeli, osnovanimi na trenutni generaciji serije 5. Limuzinski B5 GT se ustavi šele pri 330 kilometrih na uro, karavan pa je le 8 kilometrov na uro počasnejši.

Alpino B5 GT bomo že na daleč prepoznali po značilnih 20 palčnih kovanih platiščih, za katerimi se skrivajo ogromne Brembo zavore, ter štirimi zaključki izpušnih cevi. Klasični barvi Alpina Blue in Alpina Green sta standardni, opcijsko pa so na voljo še Arctic Race Blue, Petrol Mica, Verde British Racing, Chalk, Imola Red in Daytona Violet.

Znotraj pričakujte razkošje, ki ga pričara obilica kvalitetnega usnja in ostalih posebnih materialov, kot posebno zanimivost pa so kupcem opcijsko na voljo tudi posebni športni sedeži v kombinaciji črnega usnja in alkantare, z modrimi poudarki. Seveda je Alpina zamenjala tudi grafiko na digitalnih merilnikih, povsod pa najdemu tudi Alpina logotipe, da ne boste slučajno pozabili, da niste v katerikoli seriji 5.

Vsak izmed 250 primetkov bo seveda označen s posebno plaketo, začetna cena pa v Nemčiji znaša 145.500€ za limuzino, karavan pa je tri tisočake dražji. Prvi kupci bodo B5 GT prejeli že julija letos.

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?