Po množici avtomobilov, ki jih tipični privrženci bavarske znamke niso ravno najbolje sprejeli, je BMW končno predstavil avtomobil, ki predstavlja bit te znamke. Govorimo o novi generaciji BMW M2, ki obljublja veliko. Videz tokrat ni (pre)velik kamen spotike, saj so ledvičke tokrat normalne velikosti, zagotovo pa bo delil mnenja in se bo nanj potrebno nekoliko privaditi. Linije so tokrat bolj oglate, kot v prvi generaciji, vseeno pa avto izgleda mnogo bolje kot je izgledal na prvih vohunskih fotografijah izpred dveh tednov.

Kjer ne potrebuje izgovorov in ‘saj ni tako hudo’ pa je tam kjer res šteje. Na srečo je BMW M2 v novi generaciji obdržal 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, ki tokrat poskrbi za 460 konjskih moči in 550 Nm maksimalnega navora. Le ta se izključno na zadnji kolesni par lahko opcijsko prenaša tudi preko šest stopenjskega ročnega menjalnika. Šestvaljnik, zadnji pogon in ročni menjalnik v letu 2022? Točno tako, hvala BMW! Zakaj opcijsko ročni menjalnik? Ker je le ta dejansko na voljo za doplačilo, standardno pa je opremljen z osem stopenjskim avtomatskim menjalnikom.
V osnovni konfiguraciji z avtomatskim menjalnikom bo pospešil do stotice v vsega 3,9 sekunde, v kombinaciji z ročnim menjalnikom pa bo potreboval dve desetinki dlje. Končna hitrost je omejena na 250 kilometrov na uro, razen v primeru, da odštejete nekaj dodatnih tisočakov za M Drivers paket, ki to omejitev dvigne na 280 kilometrov na uro. Dobre novice pa ne prihajajo le iz področja pogonskega sklopa. Zadnji spojler skupaj z difuzorjem naj bi prispeval dejansko pritisno silo k tlom na zadnji osi, adaptivno vzmetenje pa bo poskrbelo za pravo ravnovesje med udobjem za vsak dan in trdoto za dirkališče.



















Poleg adaptivnega vzmetenja lahko pri novemu BMW M2 izbirate tudi med tremi nastavitvami menjalnika, dvema nastavitvama krmiljenja in celo različnimi nastavitvami občutka na stopalki za zavoro. Po novem je BMW vključil tudi 10 stopenjski sistem za uravnavanje zdrsa pogonskih koles in pa aktivni M diferencial, ki lahko do 100% moči prenese le na eno kolo. Če že govorimo o kolesih, je BMW M2 opremljen s setom platišč v deljenih dimenzijah. Spredaj tako najdemo 19 palčna platišča obuta v pnevmatike širine 275 milimetrov, zadaj pa najdemo večja 20 palčna platišča in pnevmatike širine 285 milimetrov.
Prvič je M2 na voljo tudi s pravimi školjkastimi sedeži, ki so bili vedno šibka točka prve generacije. Sicer zahtevajo precejšnje doplačilo, ki ob izboljšanih običajnih športnih sedežih, morda ne bo ravno vsem vredno. A dobro je vedeti, da imajo tisti pravi dirkaški entuziasti končno opcijo izbrati pravi dirkaški sedež. Druge spremembe v notranjosti so precej minimalne, kar ni nič slabega, saj je kabina nove serije 2 zelo prijetno in prostorno okolje.

Presenetila nas je tudi cena. V Nemčiji namreč osnovni BMW M2, ki je mimogrede že v osnovi založen z opremo, stane okoli 73 tisočakov, v primeru izbire paketa, ki vključuje karbonske sedeže, karbonsko streho, M Drivers paket in nekaj karbonskih dodatkov pa pridemo s ceno na okoli 86 tisočakov. Tako je razlika, do velikega brata BMW M4 s primerljivo opremo, okoli 20 tisočakov.
Vseeno skriva BMW eno temno skrivnost, o kateri ne želijo preveč razpravljati. To je teža. Novi BMW M2 namreč v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom tehta kar 1.754 kilogramov, z ročnim je 24 kilogramov lažji. To je praktično 200 kilogramov težje od originalne prve generacije BMW M2, kar ni zanemarljiv podatek. Vseeno verjamemo, da je BMW poskrbel, da bo novi M2 osvojil srca pravih ‘M’ entuziastov in se jim tako vsaj malo odkupil za model XM.
