Končno smo dočakali, da je BMW ustvaril tudi karavansko različico slavnega modela M3 in tako stopil v boj z že uveljavljenima Audi RS4 Avant in Mercedes AMG C63T. Kar 36 let je minilo, da je BMW zadostil prošnjam prenekaterih entuziastov, ki si v svojem vsakodnevnem športniku želijo nekoliko več praktičnosti. Med temi desetletji je bilo veliko namigovanj, prototipov in obljub, a prav nikoli se končni produkt ni materializiral. Do sedaj.
Novi BMW M3 Touring bo svoje kupce razveseljeval le v Competition različici, ki iz 3.0 litrskega šestvaljnika z dvema turbinama, iztisne kar 510 konjskih moči in 650 Nm maksimalnega navora. V kombinaciji z M xDrive štirikolesnim pogonom, bo to dovolj za pospešek do stotice v vsega 3,6 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro.
Podobno kot limuzinski brat ima tudi karavanska različica zadaj aktivni M diferencial, ki pomaga prerazporejati navor na tisto kolo, ki ga najbolj potrebuje, opcijsko pa ga lahko opremimo tudi s karbonsko keramičnim zavornim sistemom. Z dobro uglašenim podvozjem, je uspel BMW M3 Touring s časom 7 minut in 35 sekund postaviti rekord na slovitem zelenem peklu za karavane. Za tiste, ki ne veste kaj to pomeni naj povem, da je to celo hitreje od BMW M5 Competition in zadnje generacije Honde NSX.
Preostanek avtomobila je praktično identičen limuzinskemu bratu, vključno z odličnimi školjkastimi sedeži in novim ukrivljenim zaslonom v velikosti kar 14,9 palca. Glavna razlika je seveda prtljažnik, ki obljublja najbolj praktičnega BMW M3 v zgodovini znamke. V primeru podrtih zadnjih sedežev se odpre kar 1.510 litrov velik prtljažni prostor, z nameščenimi zadnjimi sedeži pa ta prostor znaša okroglih 500 litrov. Navkljub temu, da po litrih na papirju prtljažnik ni veliko večji od limuzinskega, pa je zaradi večje odprtine in višine, precej bolj praktičen. To bo zagotovo ključnega pomena za vse mlade družine, kjer si bo vsaj eden od staršev želel občasno spustiti zver z vajeti, ko le ta ne opravlja družinskih dolžnosti. Kot tak je odličen multipraktik in avtomobil, ki si ga zagotovo želi vsak ‘fotr’.