Porschejeva ponudba modela 911 je za leto 2023 še dodatno zrasla, saj so ravnokar predstavili novo generacijo različice Carrera T. Za tiste, ki ne veste, oznaka T pomeni lahko in zmogljivo različico, z osnovnim motorjem, s čimer se pozicionira med različici Carrera in Carrera S.
Kot smo že omenili za pogon skrbi osnovna različica 3.0 litrskega twin turbo motorja, ki zagotavlja 385 konjskih moči in 450 Nm maksimalnega navora, moč pa je speljana le na zadnji kolesni par. Številke so torej enake kot pri vstopni različici modela 911, zahvaljujoč manjši masi, pa so zmogljivosti vseeno nekoliko boljše.
Z zmanjšanjem izolacije, odstranitvijo zadnjih sedežev, tanjšim steklom in manjšo baterijo jim je uspelo prihraniti kar 45 kilogramov. Masa avtomobila tako, v primeru PDK menjalnika, znaša precej zmernih 1.476 kilogramov, rezultat pa je le 3,8 sekunde do stotice in 291 kilometrov na uro končne hitrosti. Stranke lahko opcijsko in brez dodatnega doplačila izberejo tudi sedem stopenjski ročni menjalnik, ki poskrbi za še bolj prvinsko izkušnjo, a doda pol sekunde pri pospešku od 0 do 100 kilometrov na uro.
Posebnost različice ‘T’ pa ni le v manjši masi, temveč tudi v dodatni opremi, ki poskrbi za večjo zmogljivost in boljše vozne lastnosti. Podobno kot večji GTS, je tudi T že standardno opremljen z aktivnim PASM vzmetenjem, ki avtomobil pomakne 10mm bližje k tlom, ravno tako je del serijske opreme paket Sport Chrono, športni izpušni sistem in zapora diferenciala s funkcijo prerazporejanja navora.
V notranjosti ne pričakujte večjih sprememb, je pa različica T tudi že standardno opremljena s Sport Plus sedeži, opcijsko so na voljo tudi školjkasti sedeži iz GT modelov. Tisti, ki želijo lahko brezplačno nazaj dodajo tudi zadnji par sedežev in tako naredijo avtomobil bolj praktičen, seveda pa bo prihranek v teži manjši.
Tako kot hierarhično, se Carrera T umešča med navadni in ‘S’ model tudi cenovno, bo pa zaradi svojih zmogljivostnih dodatkov zagotovo pravi hit med tistimi, ki si želijo cenovno dostopnejšega GT3 Touringa. Seveda ni isto, je pa filozofija manjše teže in večjega užitka, zelo podobna.