Lamborghini je po neverjetnem uspehu svojega prvega SUV-ja, strankam ponudil lažjo in hitrejšo različico pošastnega cestnega terenca. Imenovali so ga Urus Performante, ki naj bi zmogljivost tega super suv-ja dvignil na naslednji nivo in hkrati znamki prinesel še večje prodajne številke, kot doslej.
Različico Performante boste prepoznali po agresivnemu prednjemu odbijaču in karbonskemu pokrovu motorja z odprtinami za hlajenje. Poleg karbonskega pokrova motorja, lahko stranke naročijo tudi karbonsko streho, ki spominja na tisto iz modelov Huracan Performante in Super Trofeo. Lahka karbonska vlakna lahko najdemo še na prednjem podaljšku odbijača, blatnikih in večjemu zadnjemu spojlerju, ki naj bi izboljšal pritisno silo k tlom za 38 odstotkov. Asistira mu karbonski difuzor, kamor je lepo umeščen tudi akrapovičev športni izpušni sistem iz titana.
Za boljši izgled in vodljivost, je Performante pomaknjen tudi 20mm bližje k tlom, za 16mm pa je širši kolotek, kar bo še povečalo stabilnost in zmogljivosti v zavojih. Piko na i dodajo lahka 22 oziroma opcijsko 23 palčna platišča s posebnimi Pirelli P Zero pnevmatikami in vijaki iz titana.
Seveda pa niso ostali le pri vizualnih dodelavah in dodelavah podvozja. Mogočni 4.0 litrski osemvaljnik z dvema turbinama, je bil dodelan in sedaj zagotavlja 666 konjskih moči in 850 Nm maksimalnega navora. To je 16 konjskih moči več od standardnega modela Urus, kar je dovolj za pospešek do stotice v vsega 3,3 sekunde in končno hitrost 306 kilometrov na uro. Poleg večje moči je izdatna uporaba karbonskih vlaken poskrbela tudi za 47 kilogramov manjšo težo, kar pomeni, da ima Urus Performante najboljše razmerje med močjo in težo v svojem segmentu.
Z množico ostalih dodelav kot so nov zadnji diferencial in rekalibracijo vozniških načinov ciljajo tudi na množico rekordov. Enega so že postavili na sloviti gorski dirki Pikes Peak v ZDA, kjer so s časom 10:32.064 za skoraj 18 sekund premagali prejšnji rekord v razredu serijskih SUV-jev. Le še vprašanje časa je, kdaj bomo slišali kaj o rekordu na slovitem Nurburgringu.
Koliko bo stal? V evropi vsaj 218 evrskih tisočakov, z vsemi karbonskimi dodatki pa pričakujte, da bo cena še precej višja.