Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

Novi McLaren 750S se je predstavil kot najlažji in najmočnejši superšportnik te znamke in predstavlja evolucijo njegovega predhodnika, z obilico novih komponent in 750 konjskih moči pod pokrovom motorja. Poleg tega je najlažji in najmočnejši serijski McLaren vseh časov. Seveda boste rekli kaj pa 765LT in P1, a to sta bila ekskluzivna izven serijska modela. Čeprav ne gre za povsem novi model, temveč le izboljšano različico ‘Super Series’ modela 720S, se je izkazal za lažjega, zmogljivejšega in bolj vznemirljivega od svojega predhodnika. Novi 750S je na voljo tako v kupe, kot tudi brezstrešni spider različici.

McLaren 750S še vedno uporablja 4,0-litrski V8 motor z dvema turbopolnilnikoma, karoserija pa je narejena iz ogljikovih vlaken. Ohranjen je tudi hidravlični sistem vzmetenja, ki pa ima izboljšano geometrijo in lažje komponente. Kljub vsem delom, ki so jih prenesli iz modela 720S je kar 30 odstotkov delov novih ali izboljšanih. Mogočni osemvaljnik je sestavljen iz lahkih delov in po novem proizvaja kar 750 konjskih moči ter 800 Nm maksimalnega navora.

Novost pri McLarnu je tudi krajše končno prestavno razmerje, zaradi česar je 750S še nekoliko hitrejši od svojega predhodnika. Do 100 kilometrov na uro pospeši v 2,7 sekundah, do 200 km/h v 7,2 sekundah in do 299 km/h v zgolj 19,8 sekundah. Brezstrešna različica Spider je le malenkost počasnejša saj do dvestotice pride le desetinsko sekunde kasneje, ‘tristotico’ pa doseže po 20,4 sekunde.

750S ima po novem najboljše razmerje moči na težo v svojem razredu, saj tehta le 1.281 kg. Lahko izbirate tudi med različnimi lahkim opcijskimi dodatki, kot so lahki karbonski sedeži, ki tehtajo 17,5 kg manj kot standardni sedeži na modelu 720S. Na voljo so tudi “super lahki” sedeži, ki so še za dodatnih 33 odstotkov lažji, poleg tega pa ima novi 750S tudi lažji izpušni sistem, ki poleg manjše teže in večje zmogljivosti izboljšuje tudi akustiko.

Oblikovno se novi 750S zgleduje po modelu 720S, a ima tudi nekaj novih elementov, kot je aktivni zadnji spojler in nov sprednji splitter za izboljšanje pritisne sile k tlom. Cene se začnejo pri slabih 300 tisočakih za kupejevsko različico, sploh pa ne dvomimo, da lahko zahtevnega kupca hitro odnese tam proti ‘štiristotici’ ali morda tudi čez.

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?