Skoraj pet let po debiju koncepta Project One, je Mercedes-AMG končno predstavil avtomobil v njegovi produkcijski obliki. Zelo pričakovan hiperšportnik je ostal zvest načelom prototipa in obdržal skoraj identičen videz, ob tem pa ga ravno tako poganja obljubljeni pogonski sklop iz njihovega bolida formule 1, ki jim je povzročal nemalo preglavic.
To, da so držali obljubo in dostavili hibridni pogon iz formule 1 se je izkazalo za precej večji zalogaj, kot so sprva domnevali, kar je tudi glavni razlog za to, da smo na omenjeni avtomobil čakali tako dolgo. Dirkalni 1.6 litrski V6 motor iz formule 1 namreč ni bil razvit za vožnjo po javnih cestah, zato so potrebovali leta razvoja in testiranja, da so pogonski sklop dodelali do te mere, da deluje tudi v cestnem prometu.
Rezultat je naravnost fantastičen. Omenjeni šestvaljnik se vrti kar do 11 tisoč obratov na minuto in razvije neverjetnih 574 konjskih moči, asistirajo pa mu kar štirje elektromotorji. En je nameščen direktno na ročični gredi, en poganja električni turbinski polnilnik, dva motorja pa skrbita za pogon prednje osi. Rezultat je neverjetnih 1.063 ‘konjev’ sistemske moči, kar je dovolj za zmogljivost, ki je naravnost neverjetna. Sedem sekund potrebuje od 0 do 200 kilometrov na uro, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 352 kilometrov na uro.
Da so dirkalni motor sploh spravili čez vse EU regulative in EU6 standard za emisije, ima avtomobil nameščene kar 4 kovinske katalizatorje, dva keramična katalizatorja, dva ottova filtra trdih delcev in zadnji dušilec iz titana. Poleg tega ima avtomobil tudi vgrajeno baterijo kapacitete 8,4 kWh, ki zagotavlja tudi do 18 kilometrov električne avtonomije.
A glavni namen Mercedes-AMG ONE ni pospeševanje in vožnjo po javnih cestah, blestel naj bi na dirkališčih. V ta namen ima poleg več kot očitno velike količine pritisne sile k tlom, tudi dirkaško polno nastavljivo vzmetenje in pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2R M01 razvite posebej za ta avtomobil. Le te z dimenzijami 285/35 ZR19 spredaj in 335/30 ZR20 zadaj omogočajo tudi ogromne količine mehanskega oprijema.
Philipp Schiemer, član upravnega odbora Mercedes-AMG gmbH je priznal, da so pri razvoju tega projekta naleteli na veliko težkih izzivov. “Z Mercedes- AMG ONE smo več kot le prestavili svet hiperšportnikov stopničko višje. Tehniška kompleksnost prilagoditve pogonskega sklopa modernega bolida formule 1, da bo primeren za vožnjo po javnih cestah, nas je resnično pripeljala do roba naših zmogljivosti.”
Mercedes-AMG bo izdelal le 275 primerkov in prav vsi so že razprodani, za kar so morali srečni lastniki odšteti najmanj 2,5 milijona €. Prvi javni debi bo doživel konec junija na festivalu Goodwood Festival of Speed, glavna tekmeca pa bosta Aston MArtin Valkyrie in Gordon Murray T.50.