Govorimo seveda v smislu dirkalnega programa za stranke, kjer si lahko po novem tisti z globokimi žepi privoščijo čistokrvni GT2 dirkalnik s kar 707 konjskimi močmi. Kot že samo ime pove je Mercedes-AMG GT2 narejen tako, da popolnoma ustreza standardom dirkaškega razreda GT2, ki so bili predstavljeni leta 2020. Pa vendar to po novem ne pomeni, da je to najvišji nivo dirkanja GT serije, saj se razred GT2 po novem uvršča med razreda GT3, kjer vozijo profesionalni dirkači, ter GT4 kjer vozijo tisti, ki si šele utirajo svojo pot v svet GT dirkanja.
GT2 torej premosti to razliko in je namenjen t.i. ‘gentleman dirkanju’, kjer se ponavadi pomeri peščica bogatih entuziastov, ki so bolj ali manj vešči vihtenja volana. Dirkalnik v osnovi poganja enak 4.0 litrski bencinski osemvaljnik, kot cestnega Mercedes AMG GT Black Series le, da je moč, zaradi predpisov o razmerju med močjo in težo, tokrat omejena na 707 konjskih moči. Vsa ta moč se na zadnji kolesni par ne prenaša preko sedem stopenjskega dvosklopčnega menjalnika kot v serijskem avtomobilu, temveč za bliskovito pretikanje skrbi šest stopenjski sekvenčni menjalnik.
A bolj kot moč in pogonski sklop, sta v dirkanju pomembna aerodinamika in podvozje. Spredaj je celotna maska ena sama odprtina za hlajenje in zajem zraka, v odbijaču in na blatnikih vidimo posebna zakrilca za usmerjanje zraka, za prednjimi kolesi pa odprtine, ki sprostijo zračni pritisk znotraj koloteka. Vse je podrejeno čim večji pritisni sili k tlom, še posebej ogromen zadnji spojler, ki ima več stopenj nastavitve. Ravno ta zadnji spojler v kombinaciji s karbonskim difuzorjem, dirkalnim ABS sistemom in nastavljivim sistemom proti zdrsu pogonskih koles, po besedah AMG-jevih inženirjev poskrbi za veliko stabilnost dirkalnika, kar omogoča, da ga lažje vozijo tudi tisti manj izkušeni.
V notranjosti je vse podrejeno minimalizmu in čim manjši teži. Zato je notranjost skoraj povsem gola, opremljena z varnostno kletko, dirkalnim volanom in zgolj enim karbonskim školjkastim sedežem, kjer za udobje skrbi le tanka plast pene. Seveda ne manjka niti obvezen gasilni aparat, ter digitalni merilniki, ki skrbijo za prikaz vseh pomembnih informacij v zvezi z avtomobilom.
Cene zaenkrat še niso razkrili, bo pa zagotovo višja od 300 tisočakov, k čemer pa je potrebno prišteti še dejanske stroške dirkanja, kot so obraba, servisi, pnevmatike in štartnine.