Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

V pripravi je že nekaj časa popolnoma električni Cayenne, ki bo na ceste predvidoma zapeljal nekje leta 2026. Ravno zato je Porsche pripravil nekoliko večjo prenovo, tako zunanjosti, kot tudi notranjosti in naredil modela Cayenne in Cayenne Coupe, še bolj privlačna za obdobje do prihoda naslednje generacije. Poleg tega smo navdušeni tudi nad vrnitvijo V8 motorja v različici Cayenne S.

Velika sprememba se nahaja v notranjosti modela, ki je navdahnjena po modelu Taycan. Poleg digitalnih merilnikov in centralnega zaslona na dotik, je na voljo tudi 10,9-palčni zaslon za potnike, na sredinski konzoli pa ne boste več našli prestavne ročice, saj je le ta prestavljena na armaturno ploščo. V notranjosti je še vedno dovolj fizičnih gumbov, kar nam je zelo všeč, vključno z nepogrešljivim gumbom za glasnost.

Precej sprememb pa je 2024 Porsche Cayenne doletelo tudi na zunaj saj so spremenjeni praktično čisto vsi karoserijski deli. Vseeno pa sprememb ni tako lahko odkriti, saj je prenova bolj evolucijska kot revolucionarna. Za leto 2024 so na voljo tudi tri nove barve, vključno z algarve modro kovinsko, monteško modro kovinsko in arktično sivo. Poleg tega je na voljo nova izbira platišč, v velikosti od 20 do 22-palcev.

Prav vsi motorji v motorni paleti imajo za novo modelno leto rahlo povečano moč, od osnovnega 3,0-litrskega V6 do 4,0-litrskega V8 motorja pri najmočnejši različici Turbo GT. Največja novost je, da je Porsche v različici Cayenne S zamenjal twin turbo V6 motor prejšnjega modela, z novim osemvaljnikom, ki ob podpori dveh turbin pridela 34 konjskih moči in 50 Nm več navora kot prej. Skupno to po novem znese 474 konjskih moči in 600 Nm maksimalnega navora, kar zniža čas pospeška do stotice za 0,2 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 270 kilometrov na uro.

Standardna različica z V6 motorjem se lahko po novem pohvali s 353 konjskimi močmi in 500 Nm maksimalnega navora, kar je 13 konjskih moči in 50 Nm več kot prej. Enak motor se uporablja tudi v različici E-Hybrid, kjer skupaj z elektromotorjem pridela bolj zajetnih 469 konjskih moči. Poleg večje moči ima hibrid tudi večjo baterijo z višjo napetostjo. Kapaciteta se je tako povečala iz 17,9 kWh na kar 25,9 kWh, to pa bo omogočalo že precej uporaben električni domet, ki znaša 90 kilometrov. Nazadnje je tu še twin turbo V8 motor pri najmočnejši različici Turbo GT, ki ostaja zastavonoša linije in je na voljo le v karoserijski različici coupe. Izhodna moč motorja znaša 659 konjskih moči, najvišja hitrost pa je 302 kilometra na uro.

Poleg motorne palete so za leto 2024 osvežili tudi podvozje. Porsche Active Suspension Management (PASM) je zdaj standardna oprema, po celotni liniji pa so vgrajeni nadgrajeni blažilniki. Porsche trdi, da so novi blažilniki optimizirani za vse vožnje. Imajo ločene stopnje za odboj in kompresijo, kar zagotavlja boljšo vožnjo pri nižjih hitrostih in izboljšano vodljivost v agresivnih zavojih. Zračno vzmetenje ostaja dodatna oprema, vseeno pa je za modelno leto 2024 le to še dodatno dodelano.

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?