Nobena skrivnost ni več, da porsche dela na t.i. Safari različici 911 za brezpotja, ki naj bi jo predstavili že prihodnje leto. A tokrat so šli še stopničko ali dve višje. Da bi pokazali zmogljivost in zanesljivost svojih avtomobilov, ter tehnično znanje svojih inženirjev, so pri porscheju izdelali dva terenska avtomobila na osnovi Porsche 911 Carrera 4S, ter se z njima zapeljali na najvišji vulkan na svetu.
Ojos del Salando, ki sicer leži v Andih na meji med Argentino in Čilem, je s svojimi dobrimi 6 kilometri višine in temperaturo, ki je padla tudi do minus 30 stopinj celzija poskrbel, da naloga res ni bila lahka. Vodja ekipe Romain Dumas je dejal: “Edini stroji, ki so bili višje od nas tisti dan, so bila letala,” glavni inženir za Porsche 911, Michael Rosler pa je dodal: ”magično je bilo, s pomočjo majhne ekipe inženirskih entuziastov, narediti različico 911, ki je svet še ni videl.”
Pogonski agregat je ostal nedotaknjen iz cestne različice modela 911 Carrera 4S. Govorimo torej o 3.0 litrskemu bokserskemu šestvaljniku, ki proizvaja 450 konjskih moči in moč preko sedem stopenjskega ročnega menjalnika pošilja na vsa štiri kolesa. Tukaj pa se podobnosti s serijsko Carrero 4S v večini končajo. V sodelovanju s podjetjem Romain Dumas Motorsport so, za varnost šoferjev v tem nevarnem podvigu, v avtomobil namestili varnostno kletko, nove školjkaste sedeže iz karbona, ter varnostne pasove.
Zatem so se seveda lotili najbolj pomembnega aspekta vozila za tovrstne podvige, ki vključujejo vožnjo po najtežjem terenu – oddaljenosti od tal. S pomočjo večjih terenskih pnevmatik in t.i. portalnih osi, ki samo pogonsko os s pomočjo planetarnih gonil pomaknejo višje od osi vrtenja koles, so pridobili kar 35 centimetrov najmanjše oddaljenosti od tal. Predelali so tudi prej omenjeni ročni menjalnik, kateremu so, za večjo kontrolo in lažje premagovanje ovir, skrajšali prestavna razmerja, k večjemu oprijemu pa so pripomogle tudi zapore diferenciala, ki jih je bilo moč vključiti ročno. V primeru, da sta oba avtomobila obtičala v snegu, so si pomagali z električnim vitlom, za zaščito podvozja pa je skrbela plošča iz aramidnih vlaken.
Dr. Frank-Steffen Walliser je dejal: “Že 30 let nazaj, je ekipa porschejevih inženirjev v model 911 namestila štirikolesni pogon, da bi raziskali, česa je model v taki konfiguraciji zmožen. Zato sem ponosen, da ta naravna zvedavost med inženirji, ki si upajo raziskovati limite, testirati nove ideje in predvsem navduševati ljudi, še živi.”
Je med vami še kdo, ki sedaj še bolj komaj čaka uradno ‘Safari’ različico modela 911?