Skip to main content

Porschejev GT oddelek je že dolgo časa prva izbira vseh dirkaških navdušencev, ki si želijo zanesljivega in izjemno zmogljivega sopotnika za vožnjo po pisti, ki je uporaben tudi na običajnih cestah. A za nekatere so modeli kot so GT3 ali celo GT3 RS enostavno preveč ekstremni, obenem pa z ogromni spojlerji že na daleč bahavo kažejo svojo športnost.

V sodobnem času je mnogim bolj všeč prikritost, uglajenost in eleganca. Ne marajo vsi, da se na daleč vidi, kako poseben avtomobil vozijo, v nekaterih primerih želijo premožni lastniki ta luksuz zadržati zase. Ravno zato je porschejev model 911 Turbo tako uspešen. A nekateri si vseeno želijo bolj surove izkušnje pravega GT dirkalnika, kot jo ponuja Turbo, hkrati pa bi radi ostali karseda neopazni, brez ogromnih spojlerjev in zakrilc. Se sliši komplicirano mar ne? Saj tudi je. To je posebna niša, ki pa niti ni tako slabo zastopana. To je Porsche ugotovil že leta 2016, ko je svetu predstavil model 911 R, po njegovem uspehu pa je kmalu zatem predstavil še svoj prvi model 911 GT3 Touring, kateremu je seveda sledila tudi trenutno aktualna 992 generacija.

Gre za model, ki je mehansko praktično identičen običajnemu GT3, le da na zadku manjka ogromen zadnji spojler. Kupec torej dobi enak vrhunski 4.0 litrski šestvaljnik, enako vzmetenje in dirkaške komponente, le da na zunaj, večini ljudi izgleda kot povsem običajen model 911. Seveda bodo poznavalci hitro ločili model Porsche 911 GT3 Touring od običajne Carrere S, a za večino bo Touring ‘letel pod radarjem’. To je priročno predvsem zato, ker z izjemno simfonijo šestvaljnika v ‘odprtem’ načinu izpuha že tako nase pritegnete dovolj pozornosti.

Govorimo o motorju, ki je tisti osrednji element vsakega modela GT3. 4.0 litrski atmosferski šestvaljnik se namreč vrti vse tja do 9.000 obratov na minuto, vozniku pa zagotavlja kar 510 konjskih moči, ki se preko odličnega PDK menjalnika prenašajo le na zadnji kolesni par. Za prave entuziaste je na voljo tudi ročni menjalnik, a tisti bodo verjetno prej posegli po običajnem Porsche 911 GT3. Touring je bolj luksuzen in nekoliko bolj cestno orientiran od obeh, zato tudi ni nujno, da ga opremite s sicer odličnimi Clubsport Školjkastimi sedeži, saj že običajni Sport Plus sedeži držijo povsem zadovoljivo. Kot tak je tudi še bolj primeren za dolžnost uživaške vožnje po najljubših cestah, kjer bo surova mehanska simfonija poskrbela, da boste vedno vedeli, da vozite nekaj res posebnega.

Ravno v taki konfiguraciji je tudi Porsche GT3 Touring iz našega voznega parka, ki je na voljo za kratkoročni najem. Opremljen z dvosklopčnim menjalnikom, Sport Plus sedeži in več dodatne opreme, kot si lahko zamislite je res tisti ultimativni vozniški avtomobil za na cesto. Če si želite prikrito izkušnjo GT dirkalnika tudi vi, nam pišite na info@actinia.si ali nas pokličite na +386 (0)40 633 893

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?