Trenutno v bavarski prestolnici že poteka Münchenski avtomobilski salon 2021, ki je poskrbel za kar nekaj presenečenj. Med drugim je to priložnost za predstavitev izjemnega električnega dirkalnika izrabil tudi Porsche in nam tako poleg dirkaškega bolida ponudil tudi vpogled v bodoči oblikovalski jezik znamke, za katerega moramo reči, da nam je zelo privlačen.
Porsche Mission R je električni dirkalnik, ki s pomočjo dveh elektromotorjev žene vsa štiri kolesa, primarno pa je namenjen za pokalno tekmovanje dirkaških moštev njihovih strank, ki že tekmujejo v enem izmed mnogih tekmovanj, kot je naprimer Porsche Cup. Prej omenjena elektromotorja zagotavljata kar 1.088 konjskih moči, vso to moč pa lahko dirkalnik, zahvaljujoč naprednemu hladilnemu sistemu olja, ohranja skozi celotno dirko.
Pomemben dejavnik pri zmogljivosti je tudi baterija. Ta deluje na 900 V tehnologiji, kar ji omogoča, da se od 5 do 80 odstotkov napolni v vsega 15 minutah, baterija pa je ravno tako narejena, da zdrži cel format dirke, ki naj bi predvidoma trajala okoli pol ure.
Pa vendar Mission R ni le impresiven dirkalnik za ultra bogate, temveč je vodja oblikovalskega oddelka pri znamki Porsche namignil, da so z debijem dirkalnika razkrili več kot le dirkalnik. Če pogledamo avtomobil je jasno, da osnovna oblika spominja na model Cayman. Ko pa temu dodamo še dejstvo, da bo naslednji Cayman po do sedaj znanih informacijah zagotovo električni, lahko vidimo, da se pod ogromnim spojlerjem, difuzorjem in velikim prednjim podaljškom odbijača dejansko skrivajo zametki prihodnje generacije priljubljenega športnega avtomobila, ki predstavlja vstopno točko v znamko Porsche.
”Že nekaj časa je znano, da bo naslednja generacija dvojca Cayman/Boxster električna, sedaj pa vemo še kako približno naj bi izgledala.”
Michael Mauer je dejal: ” Čakajte in opazujte, kako bodo nekateri elementi našli svojo pot v serijski avtomobil.” S tem je zagotovo mislil prednje žaromete, strešno linijo in zadnje luči, za ostalo bomo pa morali še nekoliko počakati. Kako dolgo? Če sklepamo po tem, da je Porsche potreboval 4 leta, da je iz koncepta Mission E razvil model Taycan, lahko tudi naslednjo generacijo Caymana in Boxsterja pričakujemo nekje leta 2025.