BMW je razkril fotogalerijo prenovljenega BMW M135i xDrive, ki je trenutno njihova najhitrejša kombilimuzina. Poleg zanimivih novih barv so en demonstracijski avtomobil opremili tudi s celotnim naborom novi M Performance delov, med katerimi so nekateri zares posebni in do sedaj še niso bili videni na M Performance avtomobilih znamke BMW.
Prva barva, ki zbode v oči je Sao Paolo rumena, ki je svoj debi najprej doživela na novih BMW M3 in M4, sedaj pa je na voljo tudi pri najmanjšem M Performance avtomobilu. Zagotovo ni za vsakega saj je avtomobil v tej barvi zelo opazen in kričeč, kar pa bo po drugi strani po godu ravno tistim, ki si želijo biti opaženi.
Da bi barvo nekoliko omilili ima M135i xDrive veliko črnih dodatkov kot so recimo prednji ledvički, vzvratna ogledala, črn difuzor in celo temnejša platišča. Že ta avtomobil izgleda športno, vseeno pa nas bolj zanima drugi predstavljen avtomobil, v barvi Frozen Pure Gray, kjer pa lahko vidimo celoten nabor M Performance delov.
Poleg črnih eksternih dodatkov kot so prednji podaljšek odbijača, stranska zakrilca in velik zadnji spojler, najbolj izstopajo novi deli iz kovanih karbonskih vlaken, ki smo jih v serijskemu avtomobilu prvič lahko videli na Lamborghini Huracan Performante. Iz tega prav posebnega materiala so izdelali izjemno zanimiv zadnji difuzor, ki poleg pokrovov vzvratnih ogledal iz istega materiala, lepo zaključi celoten videz športne kombilimuzine.
BMW M135i xDrive še vedno poganja 2.0 litrski štirivaljnik s 306 konjskimi močmi in 450 Nm maksimalnega navora. S pomočjo samodejnega menjalnika in štirikolesnega pogona, je to dovolj za pospešek do stotice v 4,8 sekunde in končno hitrost, ki je omejena na 250 kilometrov na uro. Morda se to ne sliši veliko ampak so številke pospeševanja že precej blizu originalnemu BMW M2.
Vseeno so nekoliko dodelali izpušni sistem, ki bo poskrbel za boljšo zvočno kuliso, precej več poudarka pa so namenili vzmetenju in podvozju. S pomočjo več manjših dodelav so dosegli, da se avtomobil v zavoju sedaj obnaša bolje, hkrati pa je boljši tudi občutek na volanu. Izboljšan oprijem bo po njihovih besedah omogočal tudi bolj samozavestno in uživaško vožnjo na limitu. Bo to dovolj, da se BMW M135i xDrive zavihti pred konkurente kot so Volkswagen Golf R in Audi S3?