Med tem, ko se še nismo povsem opomogli po predstavitvi brutalnega in odbitega Huracana STO in med tem, ko nestrpno čakamo ‘off-road’ različico Huracana imenovanega Sterrato, je Lamborghini predstavil nekaj povsem nepričakovanega. Spoznajte 2022 Lamborghini Huracan Tecnica, ki je avtomobil z zadnjim pogonom, pripravljen za na stezo.
Pozicionira se nekako med osnovnim Huracanom EVO RWD in pošastnim Huracanom STO. Tako je izjemno zmogljiv a hkrati tudi zelo zabaven na dirkaški stezi. Lamborghini pravi, da je to avtomobil za tiste voznike, ki iščejo popolno ravnovesje med zabavo in življenjskim slogom.
Avtomobil poganja močnejša različica atmosferskega desetvaljnika, ki je svojo pot našla tudi v model STO. To pomeni 640 konjskih moči in 565 Nm maksimalnega navora. Poleg moči proizvajalec trdi tudi, da ima zaradi manjših dodelav, sedaj motor boljši zvok v zgornjem območju motornih vrtljajev.
Vizualno je Tecnica precej bolj zadržana kot STO, a po drugi stran dlje kot gledate, več sprememb v primerjavi s standardnim huracanom opazite. Najprej opazimo nov prednji odbijač z Y motivom pod prednjimi žarometi, stranska okna so malenkost spremenjena, da spominjajo na tista iz koncepta Essenza SCV12, 20 palčna platišča pa so navdih povzela po konceptu Vision GT.
Največja sprememba pa je doletela zadek. Takoj opazimo lahek karbonski pokrov motorja, par novih heksagonalnih zaključkov izpušnih cevi in novo kombinacijo zadnjega odbijača in karbonskega difuzorja, ki je lahko, tako kot streha, pobarvan v barvo karoserije. Piko na ‘i’ doda še ličen zadnji spojler, ki navkljub svojim skromnim dimenzijam zagotavlja 35 odstotkov več pritisne sile k tlom od modela EVO RWD.
Suha teža, ki jo Lamborghini navaja, znaša 1.379 kilogramov, kar je le 40 kilogramov več od različice STO. Pospešek do stotice tako znaša 3,2 sekunde a bolj kot pospešek do stotice, bo srečnim lastnikom verjetno pomenilo, kaj lahko avtomobil pokaže v zavojih.
Cene še vedno niso znane, prvi primerki pa bodo dostavljeni že proti koncu tega leta.