Bugatti je izdobavil zadnjega izmed desetih primerkov tega pregrešno dragega avtomobila. Tokratni srečni lastnik se je odločil za kombinacijo Quartz bele zunanjosti s črnimi dodatki in svetlo modro notranjostjo, ki bo zagotovo pritegnila kar nekaj pogledov.
Centodieci je bil prvič kot koncept predstavljen že avgusta 2019, prvi primerek pa je zapustil proizvodnji trak tovarne v Molsheimu šele junija letos. Največji razlog za to je bil izjemno zahteven in dolgotrajen program testiranja, zagotovo pa je svoje prispevalo tudi pomanjkanje surovin v dobavni verigi.
Bugatti Centodieci, ki sicer močno bazira na standardnemu modelu Chiron, je bil narejen kot poklon legendarnemu modelu EB110, ki je znamko Bugatti nekako postavil na zemljevid modernih superšportnikov. Kot smo že omenili je bila serija že v začetku omejena na zgolj 10 ekskluzivnih primerkov, tudi cena pa je bila temu primerna. Centodieci namreč stane kar 8 milijonov evrov, Bugatti pa je čisto vse alokacije razprodal še pred uradnim razkritjem leta 2019.
Zadnji primerek ima zelo podobno barvno kombinacijo kot originalni konceptni avtomobil. Quartz bela barva ponuja lep kontrast s temnimi karbonskimi deli na spodnjem delu karoserije, ter karbonskimi aerodinamičnimi dodatki, kot je velik zadnji spojler. Opazimo lahko tudi nekaj manjših modrih detajlov, kot so na primer zavorne čeljusti in napis na zadnjem spojlerju, kar pa se lepo sklada s povsem modro, usnjeno notranjostjo.
Ravno ta modra je zopet poklon originalnemu modelu EB110, pri kateremu je bila barva Light Blue sport, najbolj ikonska, zato jo v notranjosti najdemo povsod. Od vratnih oblog, stropa, armature in celo volana. Kot kontrast temu je le nekaj mat črnih dodatkov, kot so tanka sredinska konzola, kljuke na vratih in deli volana.
Prav vseh deset primerkov poganja identični 8.0 litrski W16 pogonski agregat s 1600 konjskimi močmi, kar mu omogoča neverjetne zmogljivosti in končno hitrost, ki sicer ni navedena, a je zagotovo višja od 400 kilometrov na uro. Sedaj ko so izdelali še zadnjega izmed desetih primerkov, se lahko končno osredotočijo na izdelavo še preostalih, manj kot stotih, primerkov Chirona, 99 primerkov Mistrala in 40 primerkov modela Bolide. Prav vsi omenjeni so že razprodani, tako da je, v primeru dovolj globokih žepov, vaša edina možnost za nakup Bugattija, trg rabljenih avtomobilov.