Audi je s skrivnostnim namigom razkril, da pripravlja prenovo modela e-tron GT za leto 2025. Poleg tega so potrdili prihod novega zmogljivega modela, ki bo verjetno postavil nove standarde na področju športnih električnih avtomobilov.
Nedavno so bili vsi žarometi usmerjeni v Porsche Taycan Turbo GT, ki postavlja rekorde in dviguje merila za električne športne avtomobile. Kaj pa to pomeni za Audi e-tron GT? No, pripravljen je na pomembno prenovo, ki bo podedovala nekatere inovativne dosežke svojega Porschejevega sorodnika.
Audi je “razkril” prenovljeno različico električnega športnega sedana – Audi e-tron GT. Še vedno nosi kamuflažo v tej fazi, vendar lahko opazimo, da ima prenovljeni e-tron GT bolj športna platišča, skupaj z širšimi odbijači spredaj in zadaj. Zadnji difuzor je bil zamenjan z novim, ki spominja na prave izpušne odprtine. Preostali del zadnjega odbijača in postavitev zadnjih luči ostajata enaka kot prej.
Trenutno je na voljo v različici z 469 KM in različici RS z največ 589 KM, e-tron GT že ponuja impresivno zmogljivost. Vendar pa lahko s prihajajočo prenovo navdušenci pričakujejo izboljšave na mnogih področjih, vključno z zmogljivostjo, dosegom in hitrostjo polnjenja. Če menite, da Audi le sledi pri izboljšanju specifikacij e-tron GT, da bi se ujel s pravkar posodobljenim Porsche Taycanom, se motite. Prenovljeni športni sedan naj bi imel še več moči in še večjo, močnejšo baterijo. Poleg tega naj bi Audi predstavil novo vrhunsko različico, imenovano RS e-tron GT Performance, podobno kot Porschejev Taycan Turbo GT.
Domet je bil pogosto težava za električne avtomobile, in Audi e-tron GT ni izjema. Kljub trditvi o dometu 475 km so bile izkušnje v resničnem svetu pogosto pod pričakovanji. Vendar pa napredki v baterijski tehnologiji Taycana ponujajo upanje. Z novim 97-kilovatnim baterijskim sklopom in aerodinamičnimi izboljšavami Taycan doseže do 35% povečanega dosega. Pričakuje se, da bodo podobne izboljšave našle pot tudi do e-tron GT, kar voznikom zagotavlja bolj zadovoljujoče vozne izkušnje in zmanjšanje anksioznost glede dosega.
Seveda s posodobitvami pride tudi cena. Trenutni vrhunski model RS e-tron GT se začne pri 149.130 €, pričakovati pa je, da bo močnejša različica imela še višjo ceno.