Prišel je. Majhen, glasen in nepopustljivo zagrizen. Nova Toyota Yaris GR, je zdaj uradno del našega voznega parka. In ja z njim nimamo miroljubnih namenov. Ni treba biti poznavalec, da vidiš, da to ni običajen mestni avto. Že v tovarniški različici je GR Yaris popolna kombinacija agresije, zvoka in vozniške preciznosti. Ampak ker smo mi mi… smo že zavihali rokave.
Kaj sploh je GR?
Če še nisi slišal za GR, to ni okrajšava za kakšna nova prehranska dopolnila, ampak pomeni: Gazoo Racing – kar je v Toyotinem svetu približno enako kot “ta najbolj divja verzija tega, kar lahko naredimo z Yarisom, preden se šefi ustrašijo.” Omejen na vsega 500 primerkov, ročno sestavljen, dodatno ojačan in z motorjem, ki bi ga z veseljem imel tudi kak športni kupe.
Osnovni podatki:
• 1.6 turbo, 3 valji (ja, 3… ampak vsak laja kot besen!)
• 261 KM, 6-stopenjski ročni menjalnik
• GR-FOUR 4×4 pogon – da te iz ovinka dobesedno izstreli
• 0–100 km/h v dobrih 5 sekundah
• In ja… ima komaj kaj več kot tono teže
Najprej izpušna linija…
Ker se vse dobre zgodbe začnejo z dobrim zvokom, smo se najprej lotili tega. Originalna izpušna linija? Spoštujemo, ampak… malo preveč pridna. Zdaj? GR diha lažje in hkrati zveni kot da ima slab dan. Zvok je bolj poln, bolj jezen in… ja, poskrbi, da se mimoidoči ozrejo z rahlo skrbjo. In to je šele začetek.
Bela platišča? Ja, ker je treba imeti stil.
Če že vozimo brutalno japonsko raketo, mora tudi izgledati tako. Klasična temna platišča? Ne, hvala. Mi smo šli v drugo smer – kontrastna bela. Zakaj? Ker nas ne zanima biti neopazni. Če se že dere, naj še izgleda kot iz 90-ih sanj. Čista rally estetika.
Ostalo? Psst… presenečenje.
Bi ti zaupali, kaj še načrtujemo? Seveda ne.
Naj samo rečemo, da bo naš GR do konca poletja delal velik hrup – in to ne le zaradi izpuha.
Zaključek? Še preden rečeš “turbo lag”, bo mimo.
Toyota Yaris GR je zdaj tukaj – in že bruha ogenj (skoraj dobesedno). Spremljaj nas, ker bo projekt napredoval hitro, glasno in z dovolj začimbami, da se bo vrtel po glavi še tistim, ki prisegajo na “dizle z 19-kami”.
Ostani na vezi za prve vožnje, dinamiko in naslednje (ne tako tihe) predelave.
Za pridobitev ponudbe izpolnite spodnji obrazec: