Skip to main content

STRAN NI BILA NAJDENA

Mercedes je na dogodku Monterey Car Week razkril dolgo pričakovano drugo generacijo športnega avtomobila AMG GT. Tekmec modela Porsche 911 ima evolucijski pristop k oblikovanju, vendar prinaša izboljšano udobje in praktičnost, ter vključuje dodatni par zadnjih sedežev. Novi GT je ekskluzivno na voljo v kupe različici, medtem ko je segment kabrioletov prepustil mehansko sorodnemu modelu SL. Obenem se ponaša z najnovejšo tehnologijo na področju zmogljivosti in podvozja podjetja AMG, vključno s standardnim štirikolesnim pogonom s prilagodljivim delovanjem.

 

Novi GT ostaja oblikovno takoj prepoznaven, čeprav je vsak del karoserije prenovljen. Jezen obraz odlikuje Panamericana mreža hladilnika z bleščeče črnim podaljškom spodaj, kar spominja na prejšnjo različico Black Series. Žarometi imajo mehkejše krivulje, ozke zadnje luči pa so zdaj povezane prek okrasnega elementa pod aktivnim zadnjim spojlerjem. Standardno je opremljen z 20 palčnimi platišči, opcijsko pa so na voljo tudi 21-palčna platišča.

Izrazito široka zadnja ramena delujejo še bolj razširjeno, kar spominja na model 911, medtem ko so sama razmerja bolj uravnotežena kot prej. To je posledica dejstva, da je novi AMG GT daljši za kar 182 mm, saj v dolžino meri 4.728 mm, medosna razdalja pa je podaljšana za 70 mm in sedaj znaša 2.700 mm. Nova generacija je tudi širša za 45 mm in višja za 66 mm v primerjavi s svojim predhodnikom.

 

Glede notranjosti je armaturna plošča z 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo in 11,9-palčnim infotainment zaslonom prevzeta skoraj direktno iz modela SL. Volan AMG Performance in školjkasti sedeži z vgrajenimi nasloni za glavo, ki so po želji prezračevani, ustvarjajo premium a hkrati športno vzdušje. Prostor zadaj deluje precej utesnjen, kot pri večini modelov s postavitvijo 2+2. Zato so zadnji sedeži pogojno primerni za otroke ali posameznike, visoke do 1,5 m. Izjemno preseneti prostornina prtljažnika, saj se ta giblje med 321 litri in 675 litri, kar ga naredi primernega tudi za daljša potovanja.

 

Nadgrajen je bil tudi Biturbo 4,0-litrski V8 motor, ki sedaj ponuja več moči in navora, hkrati pa je skladen z emisijskimi predpisi Euro 7. Ob izidu bo model na voljo v dveh motornih različicah. Osnovna različica 55 razvija 469 konjskih moči in 700 Nm navora, kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 3,9 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 295 km/h. Močnejši GT 63 pa bo zagotavljal 577 KM moči in 800 Nm navora, kar bo dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 3,2 sekunde ter najvišjo hitrost 315 km/h. Ni pa jasno, ali bo AMG ponudil še šibkejšo različico 43 s štirivaljnikom, kot v modelu SL.

AMG GT je ekskluzivno na voljo s 9-stopenjskim avtomatskim menjalnikom AMG Speedshift, ki je nameščen za motorjem in vključuje mokro zaganjalno sklopko namesto pretvornika navora. Za razliko od svojega predhodnika s pogonom na zadnji kolesi, ima GT zdaj serijsko vgrajen popolnoma spremenljiv štirikolesni pogon AMG Performance 4MATIC+. Standardna oprema vključuje tudi tehnološke izboljšave, kot so aktivno vzmetenje AMG Active Ride Control z aktivno stabilizacijo nagibanja, elektronsko krmiljen diferencial zadnjih koles, aktivno krmiljenje zadnje osi in aktivna aerodinamika.

Cene še niso bile objavljene, vendar se pričakuje, da bo športni avtomobil dražji od ekvivalentnega modela SL.

 

Odpri okno
Kontaktirajte nas!
Pozdravljeni,

kako vam lahko pomagamo?