Dve leti po razkritju CSL M4 je BMW na ulice poslal novo zver M4 CS. Umeščen je med M4 Competition in tršo različico CSL, ki ponuja vznemirljivo vozno izkušnjo, obogateno z boljšo zmogljivostjo, manjšo težo in ostrim slogom.
Srce tega avtomobila je nadgrajen 3,0-litrski vrstni šestvaljnik z dvojnim turbinskim polnilnikom, ki zagotavlja osupljivih 543 konjskih moči. Zahvaljujoč povečanemu polnilnemu tlaku in natančno nastavljeni programski opremi za upravljanje motorja ta požene od 0 do 100 km/h v samo 3,4 sekunde, z elektronsko omejeno najvišjo hitrostjo na 303 km/h. Za navdušence, ki hrepenijo po natančnosti, je BMW zabeležil osupljiv čas kroga 7:21:99 okoli Nürburgring Nordschleife, ki prikazuje zmogljivosti CS na stezi.
Za dopolnitev zmogljivega pogonskega sklopa je bilo zasnovano skrbno usmerjeno podvozje, ki izboljša vodljivost in okretnost. Z novimi koti naklona koles, stabilizatorji in nastavljivimi blažilniki, ponuja CS neprimerljivo moč in stabilnost v ovinkih. Električno podprto krmiljenje zagotavlja natančen dotik, medtem ko reprogramiran nadzor stabilnosti omogoča voznikom, da brez strahu premikajo svoje meje. Naj bo to agresivno zavijanje na najzahtevnejših odsekih steze ali vožnja v središču mesta.
Zdi se, da se BMW trudi z vsemi močmi, ko gre za poskuse izgube kilogramov in povečanja hitrosti. V njihovem M4 CS se za skoraj vse uporablja CFRP (Carbon fiber reinforced polymer) – gre za plastiko, ojačano z ogljikovimi vlakni, ki jo v veliki meri uporablja Mercedes-Benz. Te stvari segajo od vrha do dna pod kožo tega modela – povsod so.
M4 CS ima zunaj zelo agresiven videz, zahvaljujoč njegovemu nezmotljivemu slogu, ki mu pomaga, da izstopa od drugih avtomobilov. Zmogljivost je povečana tudi z izpostavljenimi karbonskimi vlakni tako na pokrovu motorja kot na strehi, pri čemer ne smemo pozabiti na sprednji razdelilnik in zadnji spojler, ki pomaga tudi pri aerodinamičnosti, a kar je najpomembnejše, daje dominanten videz na cesti.
V notranjosti najdemo kokpit, ki brezhibno združuje razkošje in zmogljivost. Trikraki volanski obroč z ravnim dnom, oblečen v alkantaro, ne izboljša le oprijema in nadzora, temveč notranjosti doda pridih športnosti. Na podlagi tehnološkega napredka, ima CS inovativen ukrivljen zaslon. Ta vmesnik, ki vključuje digitalno merilno skupino in zaslon na dotik, voznikom zagotavlja dostop do informacij in možnosti zabave.
BMW bo julija 2024 začel izdelovati model 2025 M4 CS v svoji tovarni v Dingolfingu v Nemčiji. Medtem ko je teža avtomobila padla, cena zagotovo ne bo. Cena za M4 CS za zdaj še ni znana, pričakovano pa je, da se bo začela pri okoli 140.000 evrih.