Več kot pet desetletij je Porsche spretno prilagajal, posodabljal in izpopolnjeval svoj načrt z zadnjim motorjem, vedno ohranjajoč svojo temeljno identiteto in značilno vozno izkušnjo. Prihajajoči Porsche 911 2025, imenovan 992.2 v Porschejevem jeziku, nadaljuje to tradicijo z rahlimi stilskimi prenovami in nadgradnjami moči. Pomemben korak proti hibridizaciji predstavlja uvedba pogonskega sistema T-Hybrid v modelu GTS. Ta novi sistem vključuje integriran zagonski generator in električno podprt turbo polnilnik.
S številnimi različicami pod oznako 911 in neštetimi možnostmi in nadgradnjami, je težko slediti različnim modelom. Ta se osredotoča na “standardni” 911, ki zajema modele Carrera in GTS.
Kaj je novega?
Glavna novost pri 911 za leto 2025 je uvedba pogonskega sistema T-Hybrid v modelu GTS. Zunanjost prejme številne posodobitve, vključno z novimi odbijači, platišči, lučmi, ogledali in aerodinamičnimi pripomočki. Sprednja zasnova vključuje pet navpičnih loput okoli spodnjega sprednjega zračnega vhoda, ki so nastavljive za boljše hlajenje zavor ali preusmerjanje zraka k radiatorjem.
V notranjosti modela 992.2 je popolnoma digitalna instrumentna plošča, kar je prvič za ta model. Ta inovacija morda vznemiri puriste, vendar ponuja sodobno udobje in možnosti raznega prilagajanja potnikom.
Cene in kateri model kupiti?
Cena Porscheja 911 za leto 2025 se začne pri 112.360€ in sega do 173.007€, odvisno od konfiguracije in modela. Novi pogonski sistem T-Hybrid naredi različico GTS našo izbiro za leto 2025. Kljub temu ostaja osnovni 911 Carrera privlačnejša izbira za puriste.
Motor, prenos in zmogljivost
Twin-turbo 3,0-litrski šestvaljnik v modelu Carrera ohranja enako prostornino, vendar prejme posodobitve, vključno z intercoolerjem iz prejšnjega GTS in novim turbo polnilnikom. Moč se poveča na 388 KM, kar je 8 KM več kot model iz leta 2024, kar zmanjša čas pospeška od 0 do 100 km/h na 3,9 sekunde.
Največja sprememba za leto 2025 je pogonski sistem T-Hybrid v modelu GTS. Ta temelji na 3,6-litrskem bokser motorju in vključuje električni turbo polnilnik ter močan električni motor/generator, ki proizvede do 54 KM in 149 nm navora. Električni motor deli ohišje z osemstopenjskim PDK menjalnikom in deluje na 400-voltni električni sistem. Energijo shranjuje 1,1-kWh litij-ionska baterija, pametno pakiranje pa omogoča prostor za elektroniko hibridnega pogonskega sistema. Povečanje tlaka od 18,6 do 26,1 psi pomaga dodatni 27-KM električni motor, nameščen neposredno na turbo polnilniku.
Časi od 0 do 100 km/h?
Porsche trdi, da se čas pospeška od 0 do 100 km/h pri modelu GTS T-Hybrid za leto 2025 izboljša iz 3,2 na 2,9 sekunde, najvišja hitrost pa se poveča za 1,6 km/h na 312 km/h.
Notranjost, udobje in prtljažni prostor
Model 2025 911 coupé ponuja dvosedno konfiguracijo, pri čemer je opcija 2+2 brez dodatnih stroškov. Sredinska konzola zdaj vključuje hlajen prostor za shranjevanje pametnih telefonov z brezžičnim polnilnikom. Osnovna notranjost 911 ostaja večinoma nespremenjena, s prvo zagonsko tipko za model 911, nameščeno na levi strani volana, in hlajenim prostorom za shranjevanje pametnih telefonov v sredinski konzoli.
Porsche 911 za leto 2025 še naprej pooseblja bistvo brezčasne avtomobilske odličnosti, združuje tradicijo s sodobnimi inovacijami. Ne glede na to, ali izberete osnovni model Carrera ali hibridni GTS, novi 911 obljublja vozno izkušnjo, ki je v svojem razredu brez konkurence.