Novice Audi ustvarja novo mojstrovino

Tehnični vrtinec pod kamuflažo

Zadnje vohunske fotografije kažejo novi Audi RS6 Avant, ki se testira po gorskih cestah in Nürburgringu. Očitni znaki izpopolnjene izvedenke vključujejo širša blatnika z vertikalnimi zračniki, ki najverjetneje služijo hlajenju zavor ali aerodinamiki. Na zadnjem delu avta opazimo večji strešni spojler, neposredno navdihnjen z RS6 GTO konceptom, ter prenovljen difuzor s centralno nameščenimi ovalnimi izpušnimi cevmi.

Za razliko od aktualnega modela, ki poganja 4,0-litrski twin-turbo V8, pri tem kaj bi poganjalo novo različico pri audiju še niso čisto jasni, veliko je špekulacij med tem, da naj bi se velikemu stroju V8 pridružil elektro motor, medtem drugi pravijo, da naj bi novi RS6 preskočil na plug-in hibridni V6 pogon, ki naj bi presegel 700 KM moči, približno v območju 725–730 KM. Platforma bo najverjetneje VW Group‑ova PPE arhitektura, ki je že v uporabi pri Q6 e-tron in Porsche Macan EV.

 

 

Zakaj navdušuje entuziaste

  • Kombinacija brutalizma in svetlobnih LED podpisov A6 daje RS6 futuristični izgled; sprednja LED-modulacija in zadnja svetlobna črta se ujemata z A6 serijo.
  • Voznikov kotni varnostni lok (roll cage) se skozi okna širi nazaj. Znak, da gre za precej ambiciozen razvojni prototip, morda model “RS6 GT Avant” z dodatno režo za dirkališče.
  • Nov RS6 naj bi imel športnejšo in bolj aerodinamično obliko z razširjenimi blatniki, izrazitimi zračnimi reži, GT-inspiriranimi detajli in bolj agresivnim nastopom.

Po uporabniških odzivih na Redditu naj bi šlo za RS6 Avant, ne RS5, čeprav nudita podobno platformo.

 

 

Kaj pričakovati

Najnovejši RS6 Avant bo verjetno zadnji pure-ICE model pred popolno preobrazbo v električni eri. Po prihajajočem plug-in hibridu naj bi sledili popolnoma električni modeli s poimenovanjem RS6 E‑tron ali celo električni sedan RS6.
Pričakujemo rekordno pospeševanje (0–100 km/h v okoli 3,0–3,5 s), zaradi kombinirane moči motorja in elektromotorja; idealno sovpada z BMW M5 Touring in AMG E63.

 

 

Zaključek

Vohunske fotografije razkrivajo, da bo še naprej vzdrževal ostro rivalstvo med M5 in E63; trojico, ki že leta kroji vrh prestižnih športnih limuzin. Čeprav ostaja zvest tradicionalnim linijam in filozofiji zmogljivosti, ga krasi tudi svež ekološki pridih, ki namiguje na novo dobo zmogljivih, a učinkovitih vozil. Vprašanje ostaja, bo zmožen preseči uveljavljena tekmeca in si izboriti prestol v tem izbranem razredu? Odgovor bo razkril čas in zvok njegovega motorja.

 

 

Za pridobitev ponudbe izpolnite spodnji obrazec: