Novice BMW M2 CS

BMW znova dviguje srčni utrip avtomobilskim navdušencem po vsem svetu – težko pričakovani M2 CS se vrača in prinaša s seboj več kot le dodatne konje. Gre za model, ki ne le zaokroža aktualno M2 generacijo (G87), temveč jo povzdigne na povsem novo raven zmogljivosti, vozne preciznosti in vozniške izkušnje. S tehničnimi nadgradnjami, ki jih poznamo iz večjih bratov M3 in M4, a z občutno bolj kompaktno zasnovo, predstavlja novi M2 CS popolno sintezo sodobne tehnologije in surovega vozniškega užitka – s pravo mero nostalgije za vse, ki še vedno cenijo ročni menjalnik in mehansko neposrednost.

 

 

 Motor in zmogljivosti – Ko številke govorijo same zase

  • 3.0-litrski vrstni 6-valjnik s turbopuhalom
  • 530 KM (50 več kot “navadni” M2)
  • 0–100 km/h v 3,8 sekunde
  • Najvišja hitrost: 302 km/h (elektronsko omejena)
  • Zvok? Brutalen. Mehansko globok, ampak še vedno dovolj kultiviran

  Menjalnik

  • 6-stopenjski ročni za čiste užitkarje
  • 8-stopenjski avtomatski ZF za maksimalno hitrost in natančnost

 

 

Podvozje, zavorni sistem in vozna dinamika

BMW M2 CS ni zgolj močnejši in lažji od standardnega M2 – ampak bolj izostren, ko gre za podvozje in vozno dinamiko. Srce njegove vozne natančnosti predstavlja posebej prilagojeno M adaptivno podvozje, ki omogoča aktivno prilagajanje blaženja glede na način vožnje in pogoje na cesti. Vzmetenje, izpeljano iz večjih modelov M3/M4, je bilo dodatno ojačano in dodelano posebej za CS, kar pomeni manj nagibanja, boljši stik s podlago in več samozavesti pri visokih hitrostih. K temu prispevata tudi širša koloteka in natančno umerjena geometrija podvozja, kar omogoča izjemno stabilnost tako v ovinkih kot na ravninah. Poleg tega ima M2 CS serijsko vgrajen aktivni M diferencial, ki natančno razporeja navor med zadnjima kolesoma, kar omogoča boljšo trakcijo in hiter izhod iz ovinka brez izgube nadzora – tudi pri izklopljenem DSC.

Zavore pri M2 CS so zasnovane za obremenitve, ki jih prinaša vožnja na dirkališču, a ostajajo popolnoma uporabne tudi na vsakdanjih cestah. Serijsko so vgrajene zmogljive M športne zavore z večbatnimi čeljustmi, ki zagotavljajo kratke zavorne poti in visoko odpornost proti pregrevanju. Za tiste, ki zahtevajo še več, je na voljo opcijski komplet karbonsko-keramičnih zavor, ki poleg izjemne vzdržljivosti prinaša tudi nižjo maso na nepodprtih delih (unsprung mass), kar dodatno izboljša vodljivost vozila. Celoten paket dopolnjujejo togo pritrjeni nosilci in okrepljene komponente v vzmetenju, kar M2 CS naredi še bolj neposrednega in ostrega v odzivu. Vse skupaj rezultira v avtomobilu, ki ne deluje le hitro, temveč intuitivno in povezujoče – tako na zaviti gorski cesti kot na dirkaški stezi.

 

 

Zunanjost – Agresivno, a prefinjeno

Zunanja podoba novega BMW M2 CS je izrazito športna, a ohranja značilno bavarsko zadržanost – to ni kričav avtomobil, temveč samozavestna izjava o zmogljivosti. Spredaj izstopajo povečani zračni zajemniki, ki poskrbijo za učinkovito hlajenje motorja in zavor, medtem ko pokrov motorja iz ogljikovih vlaken z integriranimi režami pomaga pri odvajanju toplote in hkrati zmanjšuje maso na sprednjem delu vozila. Blatniki so rahlo razširjeni, kar poudarja širšo koloteko in omogoča prostor za različno široka kovana M platišča – 19 palcev spredaj in 20 zadaj – obuta v visokozmogljive pnevmatike. Tudi karbonska streha ima svoj namen: nižja teža in težišče prispevata k boljši vodljivosti, vse skupaj pa vizualno dopolnjujejo subtilni M detajli, kot so aerodinamična M ogledala in črni dodatki.

Zadnji del avtomobila nadaljuje športno zgodbo z aerodinamično učinkovitim difuzorjem in diskretnim karbonskim lip spojlerjem, ki zagotavljata dodatni potisk k tlom pri višjih hitrostih. Četverni zaključki izpušnega sistema so vizualno uravnoteženi in zvočno umerjeni – dovolj glasni, da opozorijo na resnost stroja, a brez pretiravanja. Vse skupaj zaokrožijo ekskluzivne barvne možnosti, kot sta Frozen Portimao Blue (mat modra z ledenim leskom) in Black Sapphire Metallic, ki v kontrastu s karbonskimi elementi ustvarjata izrazito dinamičen videz. Rezultat je avtomobil, ki brez odvečnih dodatkov jasno pove, da gre za nekaj posebnega – vozilo, pri katerem je vsak zunanji element tam z razlogom: funkcionalnost, zmogljivost in čista oblika v enem.

 

 

Notranjost – Dirkaški duh s pridihom luksuza

Notranjost BMW M2 CS je zasnovana z eno samo mislijo: postaviti voznika v središče dogajanja in mu ponuditi okolje, ki združuje športnost, ekskluzivnost in funkcionalnost. Osrednji element so izjemno lahki in oprijemljivi M karbon školjkasti sedeži, prevlečeni z alkantaro in usnjem, z rdečimi kontrastnimi šivi in vtisnjenimi logotipi “CS” na vzglavnikih. Sedeži niso le vizualno atraktivni, temveč tudi ergonomsko optimizirani za podporo med dinamično vožnjo. Volan je oblečen v alkantaro in dopolnjen z M označbami ter rdečima M gumboma za hitri izbiri individualnih nastavitev. M občutek se nadaljuje skozi celotno kabino – armatura in sredinska konzola vključujeta karbonske obloge, ročica menjalnika pa (v ročni izvedbi) izžareva pravo mehansko povezanost med človekom in strojem.

Poleg dirkaške ergonomije M2 CS kljub temu ne pozabi na vsakodnevno uporabnost in digitalno podporo vozniku. Osrednji informacijski sistem temelji na najnovejši različici BMW iDrive (z vrtljivim gumbom in zaslonom na dotik), ki ponuja vse sodobne funkcionalnosti – navigacijo, povezljivost s pametnimi telefoni, M nastavitve, telemetrijo in še več. Digitalni merilniki z M grafiko omogočajo prikaz ključnih podatkov o vožnji, vključno z g-force, temperaturo olja, tlakom v gumah in celo časom kroga na stezi. Ambient osvetlitev je diskretna, a učinkovita, pri čemer ostaja poudarek na funkciji, ne razkazovanju. Prostornost je – glede na segment – solidna, zadnja klop pa je bolj simbolična kot uporabna, a še vedno prisotna, kar ohranja vsakodnevno praktičnost. Skupni vtis? Dirkaška kabina, ki ne pozabi na udobje – vozniški fokus, brez nepotrebnih motenj.

 

 

Cena in ekskluzivnost

Ekskluziva ima svojo ceno – novi BMW M2 CS naj bi v Nemčiji stal okoli 120.000 evrov. Končna številka bo seveda odvisna od izbire opreme, menjalnika in dodatkov, kot so karbonsko-keramične zavore ali posebne barve. V Sloveniji uradna cena še ni potrjena, a pričakovati gre podobno raven – kar pomeni, da gre za vozilo za prave entuziaste, ki cenijo zmogljivost, redkost in karakter.

 

 

Zaključek: Vrnitev pravega vozniškega užitka

Novi BMW M2 CS je več kot le še ena hitra izdaja – je poklon vsem, ki cenijo pristen stik z vozilom, brezkompromisno zmogljivost in brezčasno obliko. Ni le avto, temveč izjava. Če iščete nekaj posebnega v svetu sodobnih športnikov, je M2 CS pravi odgovor. 

In kar je najboljše – M2 lahko pri nas tudi najamete ter doživite pravo M izkušnjo na lastni koži. Rezervirajte svoj termin danes.

 

Za pridobitev ponudbe izpolnite spodnji obrazec: