Novice Novi Porsche 911 Turbo S

Hibridna moč in brezkompromisna zmogljivost

Porsche je pred nekaj dnevi na sejmu IAA Mobility v Münchnu razkril svoj najzmogljivejši model 911 vseh časov, novi 911 Turbo S (modelno leto 2026). Gre za avtomobil, ki z združitvijo klasične bokserske zasnove in napredne hibridne tehnologije postavlja nova merila na področju športnih vozil.

 

 

Hibridni pogon – prihodnost Turbo modelov

Pri novem Turbo S gre za povsem nov pristop. Srce vozila je zdaj 3,6-litrski šestvaljni bokser motor, ki mu pomagata dva električna turbopolnilnika (t.i. eTurbos) in integriran elektromotor. Skupaj proizvedejo kar 711 konjskih moči in 800 Nm navora.

Kljub dodatni teži zaradi hibridnih komponent (vozilo zdaj tehta okoli 1.740 kg), je avto izjemno hiter:

  • 0–100 km/h v 2,5 sekunde
  • Najvišja hitrost 322 km/h
  • 0–200 km/h v 8,4 sekunde
  • Krog po Nürburgringu: 7 minut in 3 sekunde – kar je 14 sekund hitreje kot prejšnja generacija.

 

 

 

Tehnika, ki navdušuje

Ta Porsche ni le brutalen na ravnini. Porsche je dodatno izpopolnil tudi podvozje, zavore in aerodinamiko:

  • Širše zadnje pnevmatike (325 mm) za boljši oprijem.
  • Karbonsko-keramične zavore za boljši zavorni občutek in vzdržljivost.
  • Aktivna aerodinamika – spredaj in zadaj se usmerjevalniki zraka samodejno prilagajajo voznim razmeram.
  • Aktivno podvozje (PASM) s sistemom za nadzor nagibanja, ki ohranja avto stabilen tudi v ostrih zavojih.

 

 

 

Dizajn – športnost in eleganca v ravnovesju

Novi Turbo S ni radikalno drugačen, a z detajli jasno pove, da gre za nekaj posebnega:

  • Širši zadek, agresivnejši odbijači in novi zračni kanali.
  • Značilni LED žarometi s HD matrično tehnologijo.
  • Nova barva detajlov: Turbonite – poseben sivi odtenek, ki se pojavlja na platiščih, emblemu, maski in notranjosti.

 

 

Notranjost – športna, a luksuzna

Znotraj vas pričaka znana Porschejeva ergonomija, tokrat še bolj dodelana:

  • 18-smerni športni sedeži, prekriti z usnjem in mikrovlaknino Race-Tex.
  • Turbonite poudarki na armaturni plošči, volanu in pasovih.
  • Digitalna instrumentna plošča in klasični analogni števec hitrosti – hibrid sodobnosti in tradicije.

Porsche ponuja tudi visoko stopnjo personalizacije, od barv šivov do ekskluzivnih materialov – prek programa Porsche Exclusive Manufaktur.

 

 

 

Cena in razpoložljivost

  • V ZDA se začne pri 270.300 USD (kupe) in 284.300 USD (Cabriolet).
  • V Evropi bo cena po vsej verjetnosti krepko presegla 200.000 €, odvisno od izbrane opreme.
  • Na ceste bo novi Turbo S zapeljal spomladi 2026.

 

 

Bonus: ekskluzivna ura

Skupaj z avtom Porsche ponuja tudi Porsche Design kronograf, navdihnjen z obliko Turbo S. Seveda v barvni kombinaciji po meri lastnika vozila.

 

 

Zaključek

Novi 911 Turbo S (2026) je čudovit primer tega, kako lahko združimo dediščino z inovacijo. Čeprav gre za prvi hibridni Turbo, ostaja zvest tistemu, kar 911 pomeni: natančnost, zmogljivost in brezčasna eleganca. Če iščete avto, ki je enako doma na dirkališču in v garaži luksuzne vile – ste ga pravkar našli.

 

Za pridobitev ponudbe izpolnite spodnji obrazec: